Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

«ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» κατά τον μητροπολίτη Μεσογαίας ..!


Κύριε Διευθυντά,

          Ο κ. Χατζηνικολάου, που κατά πολύ τακτά διαστήματα παρουσιάζεται από συγκεκριμένα έντυπα, ως υποψήφιος «Δελφίνος» για αρχιεπίσκοπος, ξαναχτύπησε.!
          Σε τηλεοπτική συνέντευξη, προ μηνός περίπου (10 Οκτωβρίου 2017), στην εκπομπή «ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ» στον
τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, εξέπληξε ακόμη και τους παρουσιαστές, μιλώντας με αφορμή τα πρόσφατα τραγικά και εκθεμελιωτικά νομοθετήματα περί αλλαγής φύλου κ.τ.λ..
          Πέραν των πολλών «αρρητ’ αθέμιτων» που είπε, έφθασε στο σημείο να αποκαλύψει ότι, έχει συνεργάτες από «αυτούς» (και ο νοών νοείτω…!, και ο Θεός να βάλει το χέρι του…!), τους οποίους μάλιστα χαρακτήρισε «ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ...»..!                                                   
(βλ. https://www.youtube.com/watch?v=NZlmyltbJFw&t=820s, και δη το χρονικό διάστημα 12:00΄-13:40΄,)
          Και εις ανώτερα κ. Χατζηνικολάου..!
          Απλά και δημόσια σας ρωτάμε: Αισθάνεσθε ποιόν εκπροσωπείτε;; Έχετε διαβάσει ποτέ το Πρώτο Κεφάλαιο της προς Ρωμαίους επιστολής του Αποστόλου Παύλου;; Αν ναι, πως χαρακτηρίζετε ως «ΠΟΛΥΤΙΜΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ» αυτούς που έχουν υποδουλωθεί «εις πάθη ατιμίας» (ΡΩΜ. Α’26);; Έχετε διαβάσει ποτέ το: «Ουκ οίδατε … βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι … αρσενοκοίται» (Α’ ΚΟΡΙΝΘ. ΣΤ’ 9);; Ποια Αγία Γραφή διδάσκετε έμπρακτα, μέσα από τέτοιες επιλογές «ΠΟΛΥΤΙΜΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ»;; Συνειδητοποιήσατε την τεράστια ευθύνη σας απέναντι του Θεού;;
          Αλλά αμείλικτο απευθύνεται το ερώτημα και προς τον κατά σάρκα αδελφό του κ. Χατζηνικολάου, που είναι προϊστάμενος της μεγαλύτερης στην Ελλάδα Ιεραποστολικής Αδελφότητας: Πολλούς έχετε επικρίνει και σε αρκετούς (και σωστά!!) έχετε επιτεθεί συχνά, από τα περιοδικά σας. Εν προκειμένω, μήπως έχετε κάτι να καταθέσετε, για να στηρίξετε θαρραλέα την αλήθεια και να μην ισχύσει και για σας την ημέρα της κρίσεως του Θεού, το : «Ο φιλών πατέρα ή μητέρα (ή αδελφόν) υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος» (ΜΑΤΘ.Ι΄37΄);;; Και προσέξτε, μην κρυφτήτε πίσω από το δάκτυλό σας με το δήθεν επιχείρημα του σκανδαλισμού συνειδήσεων, γιατί ο αδελφός σας για πολλοστή φορά, από μόνος του εκτίθεται και κατασκανδαλίζει τους πιστούς (που ταπεινά παλεύουν και αγωνίζονται, να κρατήσουν τις αρχές τους, τα σπίτια τους και τα παιδιά τους …), δημόσια και προκλητικά ..!


Γεώργιος Ντόνας

Οικονομολόγος

1 σχόλιο:

  1. ''Ο κ. Ντόνας, μάλλον δεν εννόησε τον λόγο του πατρός. Το ''εχω συνεργάτες'' μπορεί να σημαίνει πως ένας ομοφυλόφυλος, γνωρίζει πως είναι ασθενής, και βαδίζει πρός την θεραπεία του, και ο Μητροπολίτης έχει μαζί του μια συνεργασία, θέλωντας να του δείξει την συμπαραστασή του στόν αγώνα του, ότι δεν τον αποστρέφεται ως αμαρτωλό, αλλά δείχνοντας αγάπη στο προσωπό του, τον στιρίζει ψυχικά, ώστε να συνεχίσει τον δύσκολο αγώνα του, μέχρις τελικής του θεραπείας. Δεν είμαι ομοφυλόφυλος, αλλά σύγουρα είμαι αμαρτωλός και ασθενής. Παραταύτα είμαι ''συνεργάτης'' ιερέος, σε διάφορα θέμματα, και πολύ δύναμη μου έχει δώσει η αγάπη αυτή και εμπιστοσύνη του πνευματικού μου, να πολεμίσω πιο πολύ τα πάθη μου που αναμφίβολα ακόμη εχω, και να προσδοκώ χάριτι Θεού την θεραπεία μου απο αυτά. π. Τιμόθεε ευλογήτε, την ευχή σας και την προσευχή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή