Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΕΚΔΟΤΟ !!!

ΣΙΝΕΜΑ ΜΕ ΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ


Ήταν ένας ελέφαντας και ένα μυρμήγκι και είχαν μόνο ένα εισιτήριο για το σινεμά.
- Μην σε νοιάζει, λέει ο ελέφαντας, θα σε κρύψω πίσω από το αυτί μου για να μην σε δουν.
Πάει ο ελέφαντας να μπει στο σινεμά:
- Γεια σας, λέει ο τύπος που ελέγχει τα εισιτήρια.
- Γεια σας, λέει ο ελέφαντας.
- Μόνος σας είστε;
- Ναι, είμαι μόνος μου.
- Και αυτός πίσω από το αυτί σας ποιός είναι;
Πάνε πάλι πίσω.
- Θα σε κρύψω στην προβοσκίδα μου, λέει ο ελέφαντας.
Ξαναπηγαίνουν στο σινεμά:
- Γεια σας, λέει ο τύπος που ελέγχει τα εισιτήρια.
- Γεια σας, λέει ο ελέφαντας.
- Μόνος σας είστε;
- Ναι, είμαι μόνος μου.
- Και αυτός στην προβοσκίδα σας ποιός είναι;
Πάνε πάλι πίσω.
- Να δοκιμάσουμε να σε κρύψω εγώ κάπου; ρωτάει ο μυρμήγκι.
- Ναι, αλλά δεν νομίζω να πετύχει, λέει ο ελέφαντας.
Πιάνει το μυρμήγκι και τυλίγει τον ελέφαντα με αλουμινόχαρτο.
Πάνε πάλι στο σινεμά:
- Γεια σας, λέει ο τύπος που ελέγχει τα εισιτήρια.
- Γεια σας, λέει το μυρμήγκι.
- Μόνος σας είστε;
- Ναι, είμαι μόνος μου.
- Και αυτό εδώ τί είναι;
- Μυστήριος είσαι, ρε φίλε! λέει το μυρμήγκι. Να μην φέρω και ένα σαντουιτσάκι για το διάλειμμα;





ΠΗΓΗ:   http://asteiakia.gr/anekdota/sinema_me_ena_eisitirio

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου