Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ «Ἡ ἀποδόμηση τῆς αὐτογνωσίας τῶν Ἑλλήνων εἶναι ἀπαραίτητη προϋπόθεση γιὰ νὰ γίνουν ραγιάδες καὶ νὰ κάθονται σούζα. »

ΟΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ

Γράφει Στάθης 

  • Ἂν αὐτὸ εἶναι ἀλήθεια, ὁ ἄνθρωπος εἶναι βλάξ.

  • Ἂν αὐτὸ εἶναι ἀλήθεια, ὁ ἄνθρωπος εἶναι βαλτός.

  • Ἂν αὐτὸ εἶναι ἀλήθεια, ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἐγκληματίας.

  • Ἂν αὐτὸ εἶναι ἀλήθεια, ὁ ἄνθρωπος εἶναι καὶ τὰ τρία.
    Καὶ λέγεται Φίλης. Δηλαδή Τσίπρας.

.           Σύμφωνα μὲ τὴ διαμαρτυρία τῆς Ἑταιρείας Ἑλλήνων Φιλολόγων (ποὺ πέρασε ἕως τώρα ἐν πολλοῖς στὸ ντούκου), ἔχει φθάσει στὰ σχολεῖα ἤδη ἀπὸ 20/09/2016 ἐγκύκλιος τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας μὲ τὴν ὁποίαν «ἐπιβάλλεται νὰ διδάσκονται συνοπτικά και να μὴν ἐξετάζονται στην Α´ Λυκείου τὰ ἀκόλουθα κεφάλαια τῆς ἀρχαίας ἱστορίας: ΚυκλαδικόςΠολιτισμος. Μινωικός Πολιτισμός. 

Μυκηναϊκός Πολιτισμός. Οἰ Α´ & Β´ Ἀποικισμοί. Ἡ σημασία τῶν Περσικῶν Πολέμων. Ὁ Πελοποννησιακός Πόλεμος. Ο Φίλιππος ὁ Β´ καὶ το Οικουμενικὸ Κράτος του Μ. Ἀλεξάνδρου».
.         Ἐρώτησις πρώτη: ἂν δὲν διδάσκονται ὅλα αὐτά, τί θὰ διδάσκεται ἀπὸ τὴν ἀρχαία ἑλληνικὴ ἱστορία; Ἡ Τιριτόμπα;
.           Εἶναι γνωστὸν πὼς στὰ σχολεῖα τῆς μέσης ἐκπαίδευσης ὅ,τι δὲν ἐξετάζεται, δεν μαθαίνεται. Ἔτσι, ἀντὶ τὸ Ὑπουργεῖο νὰ καταργήσει ὅλα τὰ ἀνωτέρω καὶ νὰ γίνει στὴν ἐπικράτεια της Τιριτόμπας, ἔρχεται μουλωχτά, ὕπουλα, μὲ τὸν τρόπο τοῦ Φίλη καὶ τοῦ Ἀντώνη Λιάκου καὶ ἐντέλλεται νὰ διδάσκονται συνοπτικως (και να ἐκτελοῦνται ἀπὸ τὰ 6 βήματα) καθὼς και να μὴν ἐξετάζονται τοσα πολλὰ (καὶ κρίσιμα) κεφάλαια τῆς Ἱστορίας μας, ποὺ ἐν τέλει αὐτὴ νὰ ἀπομένει ασωματος καὶ ἀκατανόητη.Α-νόητη.
.           Ἡ σειρὰ αὐτὴ τῶν ἐνεργειῶν Φίλη εἶναι πλέον τὸ ἴδιο ἀπειλητική, ὅσον ὀ Τζένγκις Χαν ante portas, διότι ἐκθεμελιώνει, καὶ ἐκθεμελιώνει μὲ σύστημα τὰ κλασικὰ γράμματα καὶ τὶς ἀνθρωπιστικὲς σπουδὲς ἀπὸ τὴν ἐκπαίδευση. Ὁ κ. Φίλης, δηλαδὴ ὁ κ.Λιάκος, δηλαδὴ ὀ Τσίπρας, δηλαδὴ ἡ κυρία Ρεπούση, δοκίμασε τὶς δυνάμεις τοῦ καταργώντας τον «Ἐπιτάφιό» του Περικλέους ἀπὸ τὴν ὕλη τῆς Γ’ Λυκείου. Είναι σὰν νὰ κατάργησαν οἱ Μουσουλμάνοι τὸ Κοράνι.?Ὁ «Ἐπιτάφιος» εἶναι το Σύμβολον τῆς Πίστεως της Δημοκρατίας, εἶναι ἠ δήλωση του λαοῦ ὄτι μπορει νὰ χτίζει καὶ εἶναι αὐτὸς ποὺ χτίζει τους Παρθενῶνες. Ὁ «Ἐπιτάφιος» εἶναι ἠΔιακήρυξη εκεινη ποὺ συνδέει τη Λογικὴ καὶ την Ηθική με τηΔημοκρατία. Ἡ κατάργησή του εἶναι σὰν νὰ καταργοῦσαν οἱ Ἀμερικανοὶ τὴ Διακήρυξη τῆς Ἀνεξαρτησίας. Ἢ οἱ κομμουνιστὲς τὸ Κομμουνιστικὸ Μανιφέστο. Κι ὅμως Φίλης, δηλαδ  Τζέμ, δηλαδ  Τσίπρας, δηλαδ Σόρος, κατήργησε τὸν «Ἐπιτάφιο» και δεν ἄνοιξε μύτη. Σ’ αὐτὴν τὴν καταραμένη, κουρασμένη, καταπονημένη, ξεσχισμένη πρώην ἐπικράτεια, δὲν ἄνοιξε μύτη!
.           Καὶ ὁ Φίλης ἔλαβε θάρρος.
.             Καὶ σὰν τὸ κουνάβι, στ μουλωχτό, καταργεῖ στὴν οὐσία τὴν ἑλληνικὴ ἱστορία. Εἶναι τοῖς πᾶσι γνωστὸ ὅτι ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἱστορία «ἀρχίζει» μὲ τὰ Μηδικά. Ἡ καθιέρωση τῆς Δημοκρατίας διαφοροποιεῖ τὴν ἐξέλιξη τῶν ἀνθρώπων, ἀποτελεῖ τὴ φιλοσοφικὴ λίθο τοῦ πολιτισμοῦ μας – τρίχες, ὁ Φίλης τὴν πετάει στοὺς σκύλους

ἢ διότι εἶναι βλάξ

ἢ διότι εἶναι βαλτός

ἢ διότι εἶναι ἐγκληματίας

ἢ διότι εἶναι καὶ τὰ τρία.

.              Ἀλλά, ἂν τὰ Μηδικὰ ὁδηγοῦν στὴν ἀξίωση καὶ τὴν καταξίωση τῆς Δημοκρατίας, οἱ κατακτήσεις τοῦ Ἀλεξάνδρου δημιουργοῦν τὸν ἐλληνιστικὸ κόσμο. Χωρὶς αὐτὴν τὴν οἰκουμενικὴ διάσταση ποὺ ὁ Ἀλέξανδρος καὶ οἱ ἐπίγονοί του ἔδωσαν στὸν ἑλληνισμό, πιθανὸν ὁ Ὅμηρος καὶ ὁ Πλάτωνας νὰ μὴν ἀποκτοῦσαν ποτὲ τὴν ἠχώ τους στὴν ἱστορία τῶν ἀνθρώπων. Νὰ μὴν εἶχαν ὑπάρξει ὁ Βιργίλιος, ὁ Μάρκος Αὐρήλιος, ὁ Δάντης, ὁ Σαίξπηρ. Ἀκόμα καὶ ἡ σύντομη Ἀθηναϊκὴ Δημοκρατία, ἔξω ἀπὸ τὴν κιβωτὸ τῆς μνήμης ποὺ δημιούργησε ἡ διαχρονία τοῦ ἑλληνορωμαϊκοῦ πολιτισμοῦ, ἴσως νὰ χανόταν σὲ κάποια ξεχασμένα χειρόγραφα. Ὁ ἑλληνορωμαϊκὸς κόσμος βρίσκεται ἀκόμα ὁλοζώντανος στὸν σημερινὸ κόσμο, τοὺς τρόπους του καὶ τὶς ἰδεολογίες του.
.         Γιὰ τὸν Ἀλέξανδρο (ποὺ ἀπορῶ γιατί στὴν ἐγκύκλιο ὁ κ. Φίλης δὲν τὸν ὀνομάζει «χασάπη» καὶ «ἐθνικιστὴ») ἔχουν γραφεῖ περισσότερα βιβλία ἀπὸ ὅσα γιὰ ὁποιονδήποτε ἄλλον! Περισσότερα ἴσως κι ἀπ’ ὅσα ἔχουν γραφεῖ γιὰ τὸ ἴδιο τὸ «Ὁμηρικὸ Ζήτημα». Μόνον στὰ ἑλληνικὰ σχολεῖα λοιπόν δὲν χρειάζεται νὰ διδάσκεται ἡ κληρονομιὰ τοῦ Ἀλέξανδρου, παρὰ μόνον «συνοπτικῶς» καὶ χωρὶς νὰ ἐξετάζεται, ἂν οἱ μαθητὲς ἔχουν χαμπαριάσει γρί ἀπὸ Πραξιτέλη, Διογένη ὴ Επικουρο.
.             Ο νθρωποι εναι συνωμότες.
.             Ἡ
 ἀποδόμηση τς ατογνωσίας τῶν λλήνων εναι παραίτητη προϋπόθεση γι ν γίνουν ραγιάδες κα ν κάθονται σούζα.
Σούζα μπροστὰ στὰ μνημόνια, μπροστὰ στὸ παράλογο καὶ τὸ ἀνήθικο. Καὶ ὁ χρόνος ποὺ ἀπαιτεῖται γιὰ αὐτὴ τὴ βρωμοδουλειά, κρίσιμος καὶ σύντομος. Ἀρκεῖ νὰ περάσουν τρεῖς-τέσσερις σειρές μαθητῶν ἀπὸ τὸ Λύκειο καὶ νὰ βγοῦν ἄμουσοι τῆς Ἱστορίας, γιὰ νὰ ἐπιτευχθεῖ ὁ στόχος τῆς κατασκευῆς πολιτῶν μὲ μειωμένες ἀντιστάσεις.
.               Καὶ εἶναι ἄκρως ἀνησυχητικὴ ἡ ἡσυχία, μέσα στὴν ὁποία τέτοιο ἔγκλημα συντελεῖται.
.               Σὰν τὸν τελευταῖο πεμπτοφαλαγγίτη ποὺ στρέφεται ἐναντίον τῆς τάξης του, ὁ κ. Φίλης ἀφοπλίζει τα παιδιὰ τῶν λαϊκῶν τάξεων ἀπὸ τὶς στοιχειώδεις γνώσεις ποὺ τοὺς χρειάζονται, γιὰ νὰ μὴ γίνουν ταξικοὶ ραγιάδες καὶ ἐθνικὰ ἀνδράποδα.
.            Ἡ συρρίκνωση τῶν ανθρωπιστικῶν γραμμάτων στην ἐκπαίδευση ἐλάχιστα βλάπτει τοὺς νεοσσοὺς τῶν ἀνώτερων τάξεων, οἱ ὁποῖοι (πλὴν ἐξαιρέσεων) δίφραγκο δὲν δίνουν γιὰ τὴ μοίρα τοῦ ἐργαζόμενου – τῆς ραχοκοκαλιᾶς, δηλαδή, τοῦ τόπου. Για τὰ παιδιὰ ὅμως τῶν ἐργαζομένων, «ἡ πεζούλα τούτη ’δῶ», σ’ αὐτὴν τὴ γωνιὰ τῆς Γῆς, εἶναι ἐκ τῶν ὧν οὐκ ἄνευ γιὰ τὴν ἴδια τους τὴν ὕπαρξη. Ὅσοι στεροῦν απ’ αὐτὰ τὰ παιδιὰ τὴ γνώση τῶν Μηδικῶν ἢ τοῦ «Ἐπιταφίου» ἢ τῆς διαμόρφωσης του ἑλληνορωμαϊκοῦ πολιτισμοῦ, θέλουν τὰ παιδιὰ αὐτά ἀμόρφωτα, εὐάλωτα, ἄοπλα, κρέας γιὰ τὰ κανόνια τῶν ἀφεντικῶν τους.
.             Εἶναι ὄνειδος, εἶναι τραγικὸ ὅτι στὴν Ἀριστερά, ποὺ ἕλκει τὴν καταγωγή της ἀπ’ τὸ 1821, τὸ 1922 καὶ τὸ ΕΑΜ, παρεισέφρησαν καὶ συνωστίζονται βλάκες καὶ βαλτοί.
.             Ὅσο για τὸ ἀρχικὸ ἐρώτημα τοῦ κειμένου «ἂν ὅλα αὐτὰ εἶναι ἀλήθεια» – τὸ ἐρώτημα αὐτὸ πλέον παρέλκει. Διότι τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας ἀπάντησε ἐν τέλει στὶς αἰτιάσεις τῆς Ἑταιρείας Ἑλλήνων Φιλολόγων καὶ παραδέχθηκε τὰ πάντα. Γιὰ τοὺς τομεῖς τῆς Ἱστορίας ποὺ παραλείπονται, ποὺ θὰ διδάσκονται συνοπτικῶς, ποὺ δὲν θὰ ἐξετάζονται.
.              Μὲ κάτι ἑλληνικά ποὺ δυσκολεύεσαι νὰ καταλάβεις (ἀπὸ τὶς ἀδέξιες σοφιστεῖες), οἰ Λιακοφίληδες παραδέχονται ὅτι ψαλιδίζονται «γεγονότα τὰ ὁποῖα τὰ παιδιὰ δὲν χρειάζεται νὰ ἀποστηθίσουν»! Ἀπό πότε (τοὐλάχιστον στὴ σύγχρονη ἐποχὴ) σκοπὸς τοῦ μαθήματος τῆς Ἱστορίας εἶναι νὰ ἀποστηθίζουν τα παιδιά; Κι ἀπὸ πότε γιὰ νὰ μὴν ἀποστηθίσουν κάτι, ἀλλὰ ἀντιθέτως γιὰ νὰ ἀναπτυχθεῖ ἡ κριτική τους σκέψη, αὐτὸ παραλείπεται, ἀποψιλώνεται, δὲν ἐξετάζεται;
.              Εἶναι φανερὸ (καὶ ἀπὸ τὴ σιωπή τῶν ἱστορικῶν, παρὰ τὴν ὀργή τῶν φιλολόγων) ὅτι χρόνια τώρα, ὕπουλα καὶ ἁπαλά ὁ κ. Λιάκος καὶ οἱ σὺν αὐτῷ διαμόρφωσαν τὸ κοπάδι ποὺ στὴν ἐκπαίδευση τῶν παιδιῶν ἀναπαράγει τὸν ἑαυτό του. Ὕπουλα καὶ ἁπαλά, ἄξεστοι πλέον καὶ ἀγροῖκοι, ἁπλοὶ δορυφόροι τῶν ἡγεμόνων τους, ἔντρομοι μὲ τὴν ἴδια τους τὴν ἀγραμματοσύνη, ὑπάρχουν στὴν ἐκπαιδευτικὴ κοινότητα ἐκεῖνοι ποὺ ἀποστεροῦν ἀπ’ τὰ παιδιὰ τῶν φτωχῶν τὰ τελευταῖα τους ἅρματα – τὰ γράμματα.
.             Οἱ ἄνθρωποι αὐτοί, ὁ κ. Λιάκος καὶ οἱ σὺν αὐτῷ, ἀκολούθησαν καὶ ὑπηρέτησαν Σημίτη, Γιωργάκη (Διαμαντοπούλου), Σαμαρᾶ καὶ τώρα Τσίπρα. Ἁπαλά καὶ ὕπουλα: Σβοὺ ὁ «Ἐπιτάφιος»! Σβοὺο Κυκλαδικός, ὁ Μινωικὸς καὶ ὁ Μυκηναϊκὸς πολιτισμός! Σβού οἱ Ἀποικισμοί. Σβοὺ ἡ σημασία τῶν Μηδικῶν γιὰ τὸν Δυτικὸ (τουλάχιστον) πολιτισμό. Σβοὺ ἡ βιβλιοθήκη τῆς Ἀλεξάνδρειας. Ποιός Πύρρων; Σβου! Ποιός Πύρρος; Σβού! Σβοὺ οἱ Ἕλληνες, τοὺς ἔφαγε ὁ Πόρφυρας τὸ Μεγάλο Ψάρι στὶς κλεισοῦρες τῆς Ἀχρίδας.
.                Καλῶς ἤρθατε στὸν θαυμαστὸ καινούργιο κόσμο τῶν μνημονίων καὶ τῶν βοσκοτόπων, τῆς πορτοφόλας καὶ τῆς ἄδειας κατσαρόλας, περάστε-περάστε, κοπιάστε,
κοπιάστε γιὰ ἕνα κόπυ πάστε…

ΠΗΓΗ: enikos.gr

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

1 σχόλιο:

  1. Πάτερ καλησπέρα! Όταν μας ήρθε η ύλη από το Υπουργείο Παιδείας κοντεψαμε να πάθουμε εγκεφαλικό Εμείς οι φιλόλογοι, δεν άφησαν απαραίτητα κεφάλαια για τη γνώση της ιστορίας,τραγικό! Ευλογειτε για να επιβιώσουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή