Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

ΑΝΕΚΔΟΤΟ !!!

Δύο τρελοί είχαν αφεθεί ελεύθεροι

Δύο τρελοί είχαν αφεθεί ελεύθεροι από το ίδρυμα αφού είχαν κριθεί ακίνδυνοι.
Βγαίνουν λοιπόν την πρώτη μέρα, κάθονται σε μια καφετέρια και πίνουν τον καφέ τους. Σε μια στιγμή λέει ο ένας στον άλλο:

- Ξέρεις τι έχω πεθυμήσει τόσα χρόνια κλεισμένος στο ίδρυμα; Να παρακολουθήσω έναν ποδοσφαιρικό αγώνα.
- Πάμε τότε στο γήπεδο, του απαντά ο άλλος. Πηγαίνουν στο γήπεδο, μπαίνουν μέσα αλλά το γήπεδο ήταν άδειο.
- Δεν έχει αγώνα σήμερα, λέει ο ένας.
- Μα εγώ θέλω να δω αγώνα!, λέει ο άλλος.
- Άκου λοιπόν τι θα κάνουμε. θα πάω εγώ κάτω στο γήπεδο να κάνω τους παίχτες κι εσύ πάνω στις κερκίδες θα παριστάνεις τους φιλάθλους. Εντάξει;
Αφού δέχεται ο άλλος, πάει ο ένας κάτω στο γήπεδο και παριστάνει τους παίχτες, σουτάρει μόνος του, κάνει άμυνα μόνος του κλπ. ενώ ο άλλος πάνω στην κερκίδα φωνάζει συνθήματα, χειροκροτεί κλπ.
Μια στιγμή πάνω στην χαρά του παίρνει ένα μπουκάλι και το πετάει στο κεφάλι του άλλου που ήταν μέσα στο γήπεδο. Πέφτει κάτω ο άλλος και όταν συνέρχεται του φωνάζει από κάτω:
- Καλά ρε βλάκα! 22 παίκτες στο γήπεδο και εμένα βρήκες στο κεφάλι!
Τότε του απαντάει ο πρώτος:
- Καλά ρε ηλίθιε! Από τους 30.000 φιλάθλους στην κερκίδα νομίζεις ότι εγώ το έριξα;


ΠΗΓΗ:  ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου