Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Το Twitter δίνει ρεσιτάλ και αποτίει φόρο τιμής στις επικές ατάκες μιας μάνας

mana_atakes 
Η ζακέτα, το ταπεράκι και η πορτοκαλάδα που πρέπει να την πιει αμέσως κάποιος, πριν φύγουν οι βιταμίνες. Ολα βρήκαν τη θέση τους στο Twitter! Ολοι τα έχουν ακούσει, έχουν μεγαλώσει με αυτά και έφτασαν στο σημείο να αναρωτιούνται αν οι μαμάδες παραλαμβάνουν μαζί με τα παιδιά τους και μία... κασέτα. Πώς αλλιώς να εξηγηθεί ότι όλες τους λένε τα ίδια;
Ατάκες κλασικές, βρήκαν τη θέση τους στα tweet, με το hashtag
#logia_manas να γίνεται πρώτο trend την Τρίτη. Στα περισσότερα βέβαια η ζακέτα, την οποία θυμάται πάντα η μητέρα όταν το σπλάχνο της πρόκειται να βγει από το σπίτι, ακόμη κι αν έξω ο κόσμος... λιώνει από τον καύσωνα.
Αυτό, μαζί με τα τάπερ, το επαναλαμβανόμενο «πότε θα γίνω γιαγιά» και βέβαια το επικό «Να δω τι θα κάνετε αν πεθάνω» που κάθε μητέρα έχει πει έστω και μία φορά στη ζωή της- ποτέ δεν είναι μία βέβαια- κατέκλυσαν το Twitter.
Δείτε μερικές από τις πιο αστείες- κλασικές ατάκες της Ελληνίδας μάνας, όπως τις θυμήθηκαν οι χρήστες στα tweet τους:
Iδιος ο πατέρας σου έχεις γίνει
-Πού πας; -Στη θάλασσα. -Μα είσαι νηστικός!
Να δω τι θα κάνετε άμα πεθάνω
Αυτό είναι το ευχαριστώ;
Γιατί κάθεσαι τώρα στο κομπιούτερ; Δεν έχεις να διαβάσεις; Μετά πάλι θα ξενυχτάς.
Στα έλεγα εγώ. Δεν με άκουγες όμως
Αδυνατισες!
Ετσι έξω δεν θα βγεις. Θα βάλεις πρώτα κάτι πάνω σου.
Εγώ, πότε θα γίνω γιαγιά;
Αμα έρθω εκεί και το βρωωω...
Πιες την πορτοκαλάδα σου θα φύγουν οι βιταμίνες.
Οταν κάνεις και εσύ παιδιά θα με καταλάβεις, αλλά τότε θα είναι αργά.
Όταν εγώ ήμουν στην ηλικία σου...
Δουλεύεις 10 με 12 ώρες: -Παιδάκι μου πολλές ώρες δουλεύεις. Σχολάς στο 8ώρο: -Έφυγες νωρίς σήμερα;
Περνά εσύ στο πανεπιστήμιο και δε θα ξαναπώ τίποτα!
Δεν μπορώ να καταλάβω πού έχει μοιάσει αυτό το παιδί
Πότε θα γίνεις άνθρωπος;
Πόσο έχει ένα πλάνετ; -Τι είναι αυτό; Αυτό που το έχεις μαζί σου, μπαίνεις ίντερνετ και βγάζεις φωτογραφίες -Τάμπλετ; -Ναι αυτό
Η κόρη της κυρά Βασιλικής από απέναντι χωρίς φροντιστήριο και πήρε 19
Σου εύχομαι τα παιδιά σου να σου κάνουν τα ίδια
Αν δεν φώναζα εγώ τίποτα δεν θα είχες κάνει στην ζωή σου!
Αμάν μ' αυτόν τον καφέ κάθε μέρα, νευρόσπαστο έχεις γίνει!
Να βγάλεις τα παπούτσια σου μόλις σφουγγάρισα
Οταν ακούς τη μανούλα, δεν παθαίνεις τίποτα!
Εσεις θα με πεθάνετε!!!
Ένα τηλέφωνο την έρμη τη μάνα δεν την πήρες. Να δεις ζω; Πέθανα;
Ζακέτα να πάρεις
Τι να σου πω, κάνε ό,τι καταλαβαίνεις
Έναν άνθρωπο θες από πίσω σου συνέχεια να συμμαζεύει
Δύο χέρια έχω δεν μπορώ να τα κάνω όλα μόνη μου εδώ μέσα.
Μόλις φτάσετε στείλε ένα μηνυματάκι.
Για ποιον τα καθάρισα τα φρούτα; Πάλι έτσι θα χαλάσουν.
Ακούς εκεί θα πάρεις μηχανή! Θες να με πεθάνεις;
Σαλατούλα δεν έφαγες βλέπω.
Μπα, βρήκες το δρόμο;
Δε θα ενοχλήσω... λίγο σκούπα θα βάλω!
Τα τάπερ να μου φέρεις.
Εγώ για ποιον μαγειρεύω; Για μένα μαγειρεύω;
Μ' αυτόν τον καημό θα πεθάνω.
Μα μαμά, θα πάνε και τα παιδιά. -Κι αν δηλαδή πηδούσαν τα παιδιά από τον γκρεμό, θα πήδαγες και συ;
Τι το πέρασες εδώ, ξενοδοχείο;
Τι γιατί; Επειδή το λέω εγώ, για αυτό!
-Μαμά! -Έχετε και μπαμπά.
Να το πεις στον πατέρα σου, μην με ανακατεύεις.
Πηγή: iefimerida.gr

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου