Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ “ΞΕΦΤΙΛΑ” «Θέλουν μαζανθρώπους, οἱ ὁποῖοι θὰ ἀσχολοῦνται μὲ τὸ ὑπογάστριό τους καὶ δὲν θὰ ἔχουν ἀπόψεις, ἰδέες. Ὅλα πλέον, προκειμένου νὰ τὰ προσαρμόσουμε στὴν ἐπιθυμία τῆς Παγκοσμιοποίησης γιὰ τὸν μαζάνθρωπο, γιὰ τὸ ὅτι δὲν ὑπάρχει οὔτε φυσιολογικό, οὔτε παθολογικό».

Gay Pride = ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΗΘΙΚΗΣ ΣΗΨΕΩΣ

ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ  “ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ”

τοῦ Μητροπ. Καλαβρύτων καὶ Αἰγιαλείας Ἀμβροσίου

   .                 Τὴν ὥρα ποὺ ἡ Χώρα μας συγκλονίζεται ἀπὸ τὰ θεμέλιά της ἕνεκα τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως, μερικοὶ ἠθικὰ ξεφτιλισμένοι τύποι, ποὺ ἔχασαν αὐτὸ ποὺ  ἄλλοτε ἐλέγαμε, τὴν «λίγη τσίπα, μωρέ», δηλ. τὴν ντροπή, ἠθέλησαν νὰ παρουσιάσουν τὴν ἠθική τους ξεφτίλα μὲ τὸ ὡραῖο ὄνομα “ὑπερηφάνεια”! Πρόκειται γι᾽ αὐτούς, ποὺ τὶς τελευταῖες αὐτὲς ἡμέρες ἔκαμαν μιὰ ἐμφάνιση στὴν Ἀθήνα, ἑτοιμάζουν δὲ καὶ παρέλαση στὴν Θεσσαλονίκη τὶς ἀμέσως προσεχεῖς ἡμέρες, γιὰ νὰ μᾶς ποῦν, πὼς νοιώθουν ὑπερηφάνεια, γιὰ τὸ γεγονός, ὅτι ἀποτελοῦν ἔκτρωμα τῆς ἀνθρώπινης φύσεως! Εἶναι αὐτοί, ποὺ στὶς ἡμέρες μας μιμοῦνται τὰ σαρκικὰ ἐλαττώματα, ποὺ κάποτε εἶχαν οἱ κάτοικοι τῆς περιοχῆς Σόδομα καὶ Γόμορρα, γιὰ τοὺς ὁποίους ὁμιλεῖ ἡ Παλαιὰ Διαθήκη. Ὁ Θεὸς τοὺς συχάθηκε καὶ γι᾽ αὐτὸ ἔρριψε φωτιὰ ἀπὸ τὸν οὐρανὸ καὶ τοὺς κατέστρεψεν ὁλοσχερῶς!  «Καὶ ….ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμορρα θεῖον καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ καὶ κατέστρεψε  τὰς πόλεις ταύτας  καὶ πᾶσαν τὴν περίχωρον καὶ πάντας τοὺς κατοικοῦντας ἐν ταῖς πόλεσι καὶ τὰ ἀνατέλλοντα ἐκ τῆς γῆς…»  (βλ. Γένεσις, κεφ. 19, στ. 24-25)
.                   Δὲν ἔχουμε τίποτε μὲ τοὺς ἀνθρώπους, οἱ ὁποῖοι συνεφιλιώθησαν μὲ τὴν διαστροφὴ τῆς σαρκικῆς μίξεως.  Ὁ Θεὸς ἂς τοὺς ὁδηγήσει στὴν μετάνοια! Ἀλλὰ δὲν μποροῦμε νὰ δεχθοῦμε ἀδιαμαρτυρήτως καὶ τὴν ἄποψή τους, ὅτι αἰσθάνονται ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ, μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ ὑπέκυψαν σὲ μία ἡδονικὴ σαρκικὴ διαστροφή! Δὲν θὰ τοὺς ἐπαινέσουμε, ὅταν ἰσχυρίζονται ὅτι νοιώθουν ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ, δοῦλοι ὄντες σὲ ἕνα ἀνώμαλο καὶ γι᾽ αὐτὸ καὶ συχαμερὸ σαρκικὸ πάθος, ποὺ δὲν ἔχει καμμιά, ἀπολύτως καμμιά, δικαιολογία!  Ἂς βγάζουν τὰ μάτια τους μὲ ὅποιο τρόπο θέλουν, ἀρκεῖ νὰ μὴ μᾶς προκαλοῦν καὶ νὰ μὴ ἐρεθίζουν τὴν χριστιανική μας συνείδηση! Δὲν θὰ τοὺς ποῦμε καὶ μπράβο, ὅταν ἀκυρώνουν τὸν θεῖο Νόμο καὶ ὅταν ἀνατρέπουν τοὺς Νόμους τῆς φύσεως! Ἂς βγάζουν τὰ μάτια τους τουλάχιστον στὰ κρυφά! Ὅπως ὁ κλέφτης δὲν μπορεῖ νὰ αἰσθάνεται ὑπερηφάνειαν, ἐπειδὴ ὑπέκυψε στὸ πάθος τῆς κλοπῆς, ἔτσι, καὶ  ἀκόμη πολὺ περισσότερο, καὶ ὁ ὁμοφυλόφιλος, ὁ ἀνώμαλος, ὁ ἀφύσικος, ὁ συχαμερὸς σαρκολάτρης, δὲν μπορεῖ νὰ νοιώθει ὑπερηφάνειαν! Ἂς εἶναι Δήμαρχος, ἂς εἶναι Ὑπουργός, ἂς εἶναι Πρέσβυς, ἂς εἶναι πλούσιος, ἂς εἶναι πτωχός! Ὅ,τι κι ἂν εἶναι ἀπὸ ὅλα αὐτά, ὅσες παρελάσεις κι ἂς κάνουν μὲ τὸν τίτλο “Pride Gay” τελικὰ ἀποτελοῦν ἕνα ἀπόβρασμα τῆς φύσεως! Τοὺς συχαίνονται καὶ ὁ Θεὸς καὶ οἱ  ἄνθρωποι!  Στὸ Δήμαρχο ποὺ διατύπωσε τὴν εὐχὴ «νὰ ὑπογραφεῖ τὸ πρῶτο σύμφωνο συμβίωσης μεταξὺ ὁμοφυλοφίλων στὸ Δημαρχεῖο” τοῦ ἐκφράζουμε τὴ βαθειά μας θλίψη.
.                 Ὅπως ἐπίσης καὶ σὲ μερικοὺς «σοφούς» τῆς ἀριστερῆς κουλτούρας, οἱ ὁποῖοι ἀπὸ τὸν Ἰανουάριο 2015 ἀνέλαβαν τὴν διακυβέρνηση τῆς Χώρας καὶ πανηγυρίζοντες μὲ τὰ πλήθη τῶν ἀνωμάλων καὶ ἀνεγκέφαλων αὐτῶν ἀτόμων, ἐθεάθησαν προχθὲς στὴν πλατεία Κλαυθμῶνος καὶ ἐδήλωσαν, ὅτι θὰ ὑπερψηφίσουν τὸν σχετικὸ Νόμο, ὅταν θὰ ἔλθει στὴ Βουλή! Πρώτη μεταξὺ αὐτῶν ἦταν καὶ μία Κυρία (ἢ κυρία;) πού, ἀφοῦ ἔλυσε ὅλα τὰ ἄλλα προβλήματα τοῦ Κοινοβουλίου, καταπιάστηκε καὶ μὲ τὸ ζήτημα, ποὺ «θὰ κάνουν τὰ τσίσα τοὺς» οἱ τὴν Βουλὴν φυλάσσοντες Ἀστυνομικοί!!!!!!!
.                 Στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δεχόμεθα μὲ συμπάθεια καὶ μὲ περισσὴ ἀγάπη τὸν ἁμαρτωλὸ ἄνθρωπο, ὅταν αὐτὸς αἰσθάνεται τὴν ἐνοχήν του, ὁμολογεῖ τὸ πάθος του, ἐκφράζει τὴν σταθερὴ θέλησή του νὰ πολεμήσει  τὰ πάθη τῆς ψυχῆς του καὶ ἐν μετανοία ζητεῖ τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ! Σὲ καμμιὰ ὅμως περίπτωση δὲν γίνεται δεκτὸς ὁ ἁμαρτωλός, ὁ ὁποῖος αἰσθάνεται ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ γιὰ τὴ ἁμαρτωλότητά του!
.               Στοὺς ἀρρωστημένους καὶ πεπλανημένους αὐτοὺς Ἀδελφούς μας, τοὺς Ὁμοφυλοφίλους, ἀφιερώνουμε τὸ σημερινὸ σημείωμά μας. Παραθέτουμε τοὺς λόγους

 τοῦ Ἀποστόλου Παύλου  ἑνὸς κοσμικοῦ παράγοντος ἀπὸ τὸν δημοσιογραφικὸ χῶρο καὶ
ἑνὸς ἰατροῦ Καθηγητοῦ Πανεπιστημίου, ὁ ὁποῖος σὲ συνέντευξή του ὁμιλεῖ γιὰ τὸ Gay Pride μὲ λόγια καθαρά!

.           Στὸν Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Ἄνθιμο, ὁ Ὁποῖος σθεναρῶς ἀνθίσταται στὴν παρακμὴ τῶν ἠθῶν καὶ ἀγνωνίζεται γιὰ τὴν μὴ πραγματοποίηση τῆς παρελάσεως αὐτῶν τῶν ἠθικὰ ἐκφυλισμένων προσώπων στὴ Θεσσαλονίκη, συμπαριστάμεθα ὁλοψύχως! Στοὺς Φοιτητὲς τῆς Θεολογίας τῆς Θεσσαλονίκης, οἱ ὁποῖοι μὲ ὑπερηφάνεια ὑπογράφουν ἕνα Ὑπόμνημα διαμαρτυρίας μὲ τὸν τίτλον  «Τέκνα τοῦ Ἁγίου Δημητρίου» ἐκφράζουμε τὰ συγχαρητηριά μας. Τέλος,
.           Πρὸς ὅλους αὐτοὺς τοὺς ἀρρωστημένους Ἀδελφούς μας εὐχόμεθα ΚΑΛΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑΝ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΑΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Αἴγιον, 16 Ἰουνίου 2015

Συνέντευξη ατρο Καθηγητο κ. ποστόλου Ι. Χατζητόλιου
γι
τς μοφυλοφιλικς «παρελάσεις περηφανείας»

Ἐρώτηση:

-Κύριε Καθηγητά, τί ἔχετε νὰ πεῖτε γιὰ τὶς παρελάσεις «ὁμοφυλοφιλικῆς ὑπερηφανείας» ποὺ θὰ διεξαχθοῦν καὶ φέτος σὲ Ἀθήνα καὶ Θεσσαλονίκη;

Ἀπάντηση:

-Νομίζω ὅτι καὶ οἱ διοργανωτὲς καὶ ὁ λαὸς θὰ πρέπει, ὄχι νὰ ὑπερηφανεύονται, ἀλλὰ νὰ ντρέπονται γιὰ τὴν κατάντια αὐτή, ὅπου ἄτομα τὰ ὁποῖα ἔχουν παρεκκλίσεις τῆς σεξουαλικῆς συμπεριφορᾶς τους, παρὰ φύσιν συμπεριφορές, ἐμφανίζονται στοὺς δρόμους τῆς πόλης… -σὲ μία ἱστορικὴ πόλη, σὲ μία πόλη μὲ βαθειὲς ρίζες, τόσο ὅσον ἀφορᾶ τὴν ἐθνική, ὅσο κι ὅσον ἀφορᾶ τὴν θρησκευτική μας ἱστορία- νὰ παρελαύνουν καὶ νὰ ὑπερηφανεύονται.
.              Γιατί νὰ ὑπερηφανεύονται; Νὰ ὑπερηφανεύονται γιατί θέλουν νὰ μᾶς ἐπιβάλουν ἕναν δικό τους παρὰ φύσιν τρόπο ζωῆς; Αὐτὸ εἶναι. Διότι οὐδεὶς ἔχει σὲ προσωπικὸ ἐπίπεδο ἀντίρρηση ὁ ὁποιοσδήποτε νὰ ἐπιλέγει τὸν τρόπο τῆς σεξουαλικῆς του συμπεριφορᾶς, ἀρκεῖ αὐτὸ ὅμως, νὰ μὴ θέλει νὰ τὸ ἐπιβάλλει ὡς πρότυπο στοὺς ἄλλους. Ἐδῶ, πρόκειται περὶ αὐτοῦ. Ἔχουμε γεμίσει σὲ ὅλα τὰ κανάλια, σ’ ὅλες τὶς τηλεοράσεις ἀνθρώπους μὲ gay-συμπεριφορά, μὲ θηλυπρέπεια, λὲς κι αὐτοὶ εἶναι οἱ κυρίαρχοι, ἡ φυσικὴ- ἡ φυσιολογικὴ συμπεριφορά. Αὐτὸ εἶναι τὸ πρόβλημα. Λοιπόν, καὶ αὐτὸ τὸ gay-pride τὸ δείχνει, μὲ τὶς εὐλογίες δυστυχῶς τοῦ Δήμου καὶ χωρὶς νὰ ὑπάρχουν ἀντιστάσεις κι ἀντιρρήσεις ἀπὸ τὸν Θεσσαλονικιώτικο λαὸ καὶ τοὺς ἐκπροσώπους του, χωρὶς ἐπαναλαμβάνω νὰ ὑπάρχουν αὐτές, διότι δὲν εἶναι ἀντίρρηση ἡ ἀντίσταση τὸ νὰ γίνει μία Ἀγρυπνία ἢ νὰ ὑπάρξει μία προσευχὴ τοῦ Ἱεράρχου μας νὰ μᾶς συγχωρήσει ὁ Θεὸς γι’ αὐτὲς τὶς συμπεριφορές. Αὐτὸ εἶναι τὸ ἕνα κομμάτι.
.                 Τὸ ἄλλο κομμάτι εἶναι ὅμως, ὅτι ζοῦμε σὲ μία Συντεταγμένη Πολιτεία, μὲ θεσμοὺς πολιτικούς, μὲ Νομικὲς Διατάξεις… Ποῦ εἶναι αὐτὲς οἱ Νομικὲς Διατάξεις; Ἐγὼ μεγάλωσα γνωρίζοντας ὅτι ὑπάρχει προστασία τῆς δημοσίας αἰδοῦς, προσβολὴ τῆς δημοσίας αἰδοῦς. Ὅταν διάφοροι, ἂς ποῦμε, τραβεστί, ἡμίγυμνοι καὶ γυμνοὶ κυκλοφοροῦν στὴν πόλη παρευλαύνοντας, αὐτὸ δὲν εἶναι προσβολὴ τῆς δημοσίας αἰδοῦς; Τί εἶναι δηλαδὴ προσβολὴ τῆς δημοσίας αἰδοῦς, ἂν δὲν εἶναι αὐτό;
.           Λοιπόν, δεύτερον: ποῦ εἶναι ἡ ἀντιπολίτευση στόν Δῆμο; Ὁ ἀνθυποψήφιος τοῦ κυρίου Μπουτάρη, λέγεται Καλαφάτης. Ποῦ εἶναι ὁ κύριος Καλαφάτης; Βέβαια, καὶ οἱ μικρότερες παρατάξεις στὸν Δῆμο, ἀλλὰ ὁ κύριος Καλαφάτης, ὡς τρόπον τινὰ ἀξιωματικὴ ἀντιπολίτευση, ποῦ εἶναι, νὰ ὀργανώσει, ἂς ποῦμε, μία διαμαρτυρία γι’ αὐτὸ τὸ θέμα; Καὶ οἱ βουλευτὲς τῆς Θεσσαλονίκης, ἰδιαίτερα αὐτοὶ ποὺ ψηφίστηκαν ἀπὸ ὅσους δὲν συμφωνοῦν μὲ τὸ χάλι αὐτό, ποῦ εἶναι; Ποῦ βρίσκονται ὅλοι τους; Νὰ σᾶς πῶ κάτι; Ἐγὼ ἂν ἤμουν, θὰ ἔκανα -γιὰ νὰ μὴν ὑπάρξουν ἐντάσεις-, τουλάχιστον μία καθιστικὴ διαμαρτυρία! Καθιστικὴ διαμαρτυρία στὴν περιοχή! Καὶ ἂς πᾶνε ἀπὸ τὸν Λευκὸ Πύργο νὰ κάνουν τὴν παρέλασή τους παρακάτω, στὶς ὡραῖες ἀκτὲς ποὺ ἔχουμε, ἔξω ἀπὸ τὴν πόλη, ἂν θέλουν νὰ μποροῦν νὰ βουτήξουν καὶ στὴν θάλασσα. Δηλαδὴ θέλουν καὶ στὸ Κέντρο τῆς πόλης! Θέλουν καὶ μὲ ἱστορικὸ συμβολισμὸ παρέλαση!
.               Λοιπόν, αὐτὰ τὰ πράγματα εἶναι ἀνεπίτρεπτα! Καὶ ἐπαναλαμβάνω, ποῦ εἶναι ἡ ἀντιπολίτευση στὸν Δῆμο, νὰ καλέσει τὸν κόσμο, νὰ κάνει ἕνα συλλαλητήριο ἀντίδρασης γι’ αὐτὸ τὸ θέμα ποὺ προσβάλλει καὶ τὴν πόλη καὶ τοὺς ἀνθρώπους της; Ἐὰν εχαν γίνει δέκα παρελάσεις «pride» τν κατ φύσιν συμπεριφερομένων σεξουαλικς πολιτν τς Θεσσαλονίκης, ς γινόταν κα μία παρέλαση τν παρ φύσιν. δ τώρα, προσπαθον ν μς τ πιβάλλουν, λς κα εναι μοναδικ ατό, μοναδικ συμπεριφορά. Τ παιδι τί μηνύματα παίρνουν ς πομε; Τί μηνύματα παίρνουν οἱ νέοι, τὰ παιδιά, τί; Τί ἀκριβῶς θέλει νὰ κάνει ὁ κύριος Μπουτάρης; Τί ἀκριβῶς θέλει νὰ κάνει; Λοιπόν, ἔπρεπε σὲ πολιτικὸ ἐπίπεδο, νὰ καταγγελθεῖ ὁ κύριος Μπουτάρης καὶ νὰ ὑπάρξει ἀντίδραση ἀπὸ τὶς ὑπόλοιπες παρατάξεις στὸν Δῆμο! Ἐκτὸς ἂν συμφωνοῦν! Ἂς βγοῦν νὰ μᾶς τὸ ποῦνε! Μὴν βγαίνουν προεκλογικὰ μόνο καὶ λένε: «ἐμεῖς διαφωνοῦμε μὲ τὸν κύριο Μπουτάρη». Ἂς βγοῦν τώρα νὰ μᾶς τὸ ποῦνε. Ποῦ εἶναι, ποῦ βρίσκονται; Δὲν ξέρω, ποῦ βρίσκονται. Ἐκεῖνο ποὺ ξέρω εἶναι ὅτι οἱ πολίτες τῆς Θεσσαλονίκης ποὺ διαφωνοῦν, ἔχουν ἀφεθεῖ ἀνυπεράσπιστοι ἀπὸ τοὺς ἐκπροσώπους τους, δημοτικοὺς συμβούλους, περιφερειακοὺς συμβούλους καὶ βουλευτές.

Ἐρώτηση:

-Κύριε Καθηγητά, οἱ διάφοροι παράγοντες, ὅπως π.χ. ὁ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης καὶ ἄλλοι τῆς Ἀθήνας, πιστεύετε ὅτι προσπαθοῦν νὰ παρουσιάσουν αὐτὸ τὸ φριχτὸ ἁμάρτημα -γιατί ἔτσι εἶναι γιὰ τὴν Πίστη μας- σὰν κάτι τὸ φυσιολογικό;

Ἀπάντηση:

-Κοιτάξτε, ατ τ διάφορα τομα πο τυχαίνει ν εναι σήμερα Δήμαρχοι, ἢ τυχαίνει ν εναι σ πολιτικς θέσεις, κατ τ γνώμη μου, ξυπηρετον στόχους μιᾶς Παγκοσμιοποίησης, μιᾶς μογενοποίησης πρς τ κάτω, το πληθυσμο, τσι στε τ τομα, ο πολίτες ν εναι εάλωτοι σ ποιαδήποτε ξάρτηση κα δικτατορία. Διότι ταν κάποιος εναι εάλωτος στ πάθη του, εναι εάλωτος κα σ ,τιδήποτε το πιβληθε! Δὲν ἔχει ἀντιστάσεις, δὲν ἔχει ἀντιρρήσεις. Λοιπόν, ἐδῶ εἶναι προφανές, τὸ βλέπουμε ὅτι πρόκειται γιὰ ἕνα παγκόσμιο κίνημα.
.               Βλέπουμε, τὶς προάλλες, ὅτι γίνεται δημοψήφισμα στὴν Ἰρλανδία γιὰ τὸν «γάμο» τῶν ὁμοφυλοφίλων. Τί ἀκολουθεῖ τὰ διάφορα gay-pride; Ἡ νομιμοποίηση τοῦ «γάμου» τῶν ὁμοφυλοφίλων, καὶ στὴν συνέχεια ἡ νομιμοποίηση τῆς υἱοθεσίας ἀπὸ τὰ ζευγάρια ὁμοφυλοφίλων! Δηλαδή, ἀνατρέπεται ὅλη ἡ βάση τῆς Ψυχιατρικῆς, τῆς ἐξέλιξης τῆς προσωπικότητος τοῦ ἀνθρώπου, ποὺ εἶναι ἡ ταύτιση μὲ τὸ ἴδιο φύλο. Δηλαδ τ παιδιά, μεγαλώνουν μέσα σ μία οκογένεια κα ταυτίζονται, νάλογα μ τ φύλο τους, μ τν πατέρα τους μ τν μητέρα τους. ταν δν πάρχει ατ τ πράγμα, δυναμιτίζεται ξέλιξη, διαμόρφωση, λοκλήρωση τς προσωπικότητος. Ατ πνε ν κάνουνε. Δν θέλουν προσωπικότητες. Θέλουν μαζάνθρωπους, ο ποοι θ σχολονται μ τ πογάστριό τους κα δν θ χουν πόψεις, δέες. Δν θ εναι πολιτικ ντα τελικά, κατ τν ριστοτέλη.
.           Ατ εναι λη στορία. Λοιπόν, αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι τώρα ποὺ μοῦ λέτε, ποὺ εἶναι Δήμαρχοι, ἢ ξέρω γώ τί ἄλλο εἶναι, αὐτοὶ εἶναι ταγμένοι σ μία τέτοια «λογική». Μπορεῖ εἴτε ἠθελημένα, εἴτε ἄθελά τους. Μπορεῖ καὶ κάποιοι νὰ θεωροῦν ὅτι εἶναι πάρα πολὺ «δημοκράτες καὶ προοδευτικοὶ» ὅταν ἀποδέχονται ὁποιαδήποτε παρέκκλιση ἰσότιμα μὲ τὴν φυσιολογικὴ συμπεριφορά. Καὶ πάλι δὲν μιλάω γιὰ τὸ κάθε ἄτομο, τὸ ὁποῖο ἐν πάσῃ περιπτώσει στὸν προσωπικό του χῶρο, στὴν προσωπική του σφαίρα, θὰ μποροῦσε νὰ συμπεριφερθεῖ -ἐφ᾽ ὅσον δὲν βλάπτει κανέναν ἄλλον- μὲ μία «ἐλευθερία», ποὺ ὁ ἴδιος ἢ ἡ ἴδια νομίζει. Μιλάω γι κοινωνικ πρότυπα. δ, ατ τ πράγματα ποτελον, πως μάθαμε στν ατρική, σεξουαλικς διαταραχές, σεξουαλικς παρεκκλίσεις. Ν σς π, σεξουαλικ παρέκκλιση εναι κα μαζοχισμός, εναι κα σαδισμός, εναι κα παιδεραστία.

.             Ἤδη, δέ, στὴν Εὐρώπη, ἐμφανίστηκαν σὲ διάφορες χῶρες αἰτήματα νὰ νομιμοποιηθεῖ ἡ παιδεραστία. Θὰ ἀντιλέξει κανεὶς ἐκεῖ, ὅτι: «ξέρετε, ἐπειδὴ δὲν εἶναι ἐνῆλιξ αὐτὸς ποὺ συμμετέχει στὴν πράξη, ἄρα ἐκεῖ διαφοροποιεῖται ὡς παρέκκλιση». Ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι τὸ θέμα; Στὸ ἑπόμενο στάδιο θὰ ποῦνε ὅτι: «ἐνῆλιξ γίνεσαι στὰ δεκαπέντε σου». Δηλαδὴ αὐτὲς ὅλες οἱ ἀθλιότητες ποὺ συμβαίνουν, γιατί μόνο ὡς ἀθλιότητες μπορῶ νὰ τὶς χαρακτηρίσω, ὅπου μπορεῖ τώρα νὰ βγεῖ κανεὶς καὶ νὰ πεῖ ὅτι: «ξέρετε, ὅτι κατὰ τὴν Ψυχιατρικὴ πλέον, θεωρεῖται ἐπιλογή». χουν λλάξει κα τν ατρική. Δηλαδ λες ατς ο θεωρίες, τ ψυχαναλυτικ πρότυπα, λα ατ πλέον, προκειμένου ν τ προσαρμόσουμε στν πιθυμία τς Παγκοσμιοποίησης γι τν μαζάνθρωπο, γι τ τι δν πάρχει οτε φυσιολογικό, οτε παθολογικό, λα εναι νας χταρμάς, τι οτε σκοπός, οτε προορισμς το νθρώπου πάρχει στν προοπτικ ατ λλάξανε κα τ ψυχιατρικά, κα τώρα λέει: «πιλογή», «μία πιλογή» Τί πιλογή; Πο στηρίζονται; Παλαιότερα λέγανε: «εναι νόσημα, πάρχει γενετικ προδιάθεση ψυχολογικ τραύματα κατ τν νάπτυξη». Τώρα λένε: «εναι πιλογή! Δν εναι νόσημα!».
.             Θὰ ἤθελα πραγματικὰ νὰ δῶ τεκμηριωμένη ἰατρικὴ ἄποψη περὶ τοῦ θέματος ἀπὸ τοὺς Ψυχιάτρους -ποὺ δὲν ὑπάρχει- ἀλλὰ τὸ κυριώτερο ποὺ θὰ ἤθελα νὰ δῶ εἶναι τὴν ἀντιμετώπιση τοῦ θέματος ἀπὸ τὴν κοινωνία καὶ τὴν πολιτεία. Τὸ θέμα εἶναι ἰατρικὸ καὶ ἐπιστημονικὸ ἀναφορικὰ μὲ τὰ ἐπιμέρους ἄτομα. Εἶναι ὅμως, ἐξόχως κοινωνικὸ καὶ πολιτικό, ὅταν μετατρέπεται σὲ συλλογικὸ μὲ διάφορες ἐκδηλώσεις «ὑπερηφανείας» καὶ νομοθετικὲς ρυθμίσεις ποὺ ἐπιχειροῦν νὰ ἐπιβάλλουν ἀλλαγὲς στὰ κοινωνικὰ καὶ ἀξιακὰ πρότυπα. Ἡ κάθε κοινωνία πρέπει νὰ ἔχει κανόνες μὲ τοὺς ὁποίους πορεύεται. Καὶ οἱ κανόνες αὐτοὶ πρέπει νὰ στηρίζονται σὲ μία προοπτικὴ φυσιολογική.
.               Φυσιολογική, λοιπόν, προοπτικὴ εἶναι οἱ σχέσεις τῶν δύο φύλων καὶ ὄχι ἡ σχέση τοῦ ἑνὸς φύλου μὲ τὸν ἑαυτό του. Ὡς ἐκ τούτου, περιμένω, ὅπως πάλι εἶπα, τὶς ἀντιδράσεις τῆς κοινωνίας. Δὲν ἔχει σημασία νὰ ἀντιδρῶ ἐγὼ καὶ νὰ μὲ κατηγοροῦν ὡς «συντηρητικὸ» καὶ «ὁμοφοβικό». Προσέξτε· ἅμα πεῖς ὅτι: «δὲν εἶναι σωστὸ αὐτό», σοῦ λένε: «εἶσαι ὁμοφοβικός». Δηλαδὴ αὐτὸ σημαίνει ὅτι ἂν εἶσαι κατά, ἂς ποῦμε, τῶν σφαγέων, ἢ ξέρω ᾽γώ, τῶν βασανιστῶν, θὰ σοῦ ποῦν: «εἶσαι βασανιστοφοβικὸς ἢ σαδιστοφοβικός»! Θὰ χρησιμοποιοῦσα ἐν προκειμένῳ μία ἔκφραση, νομίζω ὅτι ἡ ὅλη ἱστορία ἀγγίζει τὰ ὅρια τοῦ λεκτικοῦ αὐνανισμοῦ.
.             Λοιπόν, δὲν ὑπάρχει καμμία ἀπολύτως, καμμία ἀπολύτως λογικὴ σ’ αὐτὰ ποὺ συμβαίνουν, ἀλλὰ καὶ στὴν ἀδράνεια ποὺ ὑπάρχει! Ποῦ εἶναι τὰ κόμματα; μιλομε γι οκονομικ κρίση. οκονομικ κρίση εναι πόρροια κα τς κοινωνικς-πνευματικς κρίσης πο πάρχει. Δν εναι ξεκομμένη. Ὅταν ἐμεῖς ἔχουμε τώρα διάφορα κόμματα στὴν Βουλὴ καὶ διάφορες παρατάξεις στὸν Δῆμο οἱ ὁποῖες κοκορομαχοῦν καὶ διαφωνοῦν καὶ ἀδιαφοροῦν σὲ τέτοια σημαντικὰ θέματα, δὲν ἐμφανίζονται καὶ κρύβονται σὲ τέτοια σημαντικὰ θέματα, ποῦ διαφοροποιοῦνται οὐσιαστικά; Πουθενὰ δὲν διαφοροποιοῦνται! Ἡ διαφοροποίηση δὲν εἶναι ἂν ἕνα Φ.Π.Α. θὰ εἶναι 11 ἢ 23%, πράγμα τὸ ὁποῖο μεταφράζεται σὲ 10% διαφορά, δηλαδὴ στὸ εὐρὼ στὸ 1,10. Δὲν εἶναι ἐκεῖ ἡ διαφοροποίηση. Μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ ἐκεῖ, ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι τὸ ἔλασσον. Τ μεζον εναι κοσμοθεωριακή σου τοποθέτηση. Ποιά εἶναι, κύριε ἐκπρόσωπε, ἡ κοσμοθεωριακή σου τοποθέτηση; Ποιά εἶναι ἡ ἐθνική σου τοποθέτηση; Ποιά εἶναι ἡ θρησκευτική σου τοποθέτηση; Ποιά εἶναι ἡ κοινωνική σου τοποθέτηση; Ποῦ εἶσαι; Ποῦ βρίσκεσαι, κύριε ἐκπρόσωπε; Δὲν εἶσαι πουθενά!
.                 Συμπεραίνοντας, ὁ λαὸς ἔχει ἀφεθεῖ ἀπροστάτευτος καὶ δυστυχῶς, ὁ καθένας, ὅσο μπορεῖ, πρέπει νὰ περιφρουρήσει στὸν στενό του περίγυρο, τὶς ἀρχές, τὶς ἀξίες, τὸ ἦθος καὶ τὴν φύση του! Φτάσαμε στ σημεο ν περιφρουρομε κα τν φύση μας! Τίθεται π μφισβήτησιν κα φύση μας! Ατ κι ν εναι!…

 orthodoxia-ellhnismos.gr
ΠΗΓΗ: mkka.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου