Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ! «Δὲν ἔχει πολλοὺς μιμητὲς ὁ πύρινος προφητικὸς λόγος. Πολλοὶ προτιμοῦν νὰ ψαρεύουν σὲ ἥσυχα νερὰ καὶ νὰ κολυμποῦν σὲ γνωστὲς παραλίες. Ὁ Θεὸς ὅμως ζητεῖ ζηλωτὲς καὶ χτυπημένους ἀπὸ τὴν ἁλμύρα τῆς ζωῆς. Σὰν τοὺς ψαράδες τῆς Γαλιλαίας. Ἕτοιμους νὰ πεθάνουν, παρὰ νὰ προδώσουν τὴν ἀλήθεια τοῦ Θεοῦ».

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ!

Tῆς «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΛΑΜΙΑΣ»

.                     Εἶναι ἀπόλυτα μεγάλο, ἀλλὰ καὶ ἐξόχως ἐπικίνδυνο τὸ προφητικὸ ἔργο. Τὸ ἔργο τῶν Προφητῶν τῆς Π. Διαθήκης, ἀλλὰ καὶ κάθε ἐποχῆς. Γιὰ νὰ δοῦμε σὲ ἁδρὲς γραμμὲς ποιὸ ἦταν τὸ ἔργο τους καὶ ἡ ἀποστολή τους:
.                     Νὰ ἐλέγξουν τὰ κακῶς κείμενα καὶ νὰ φανερώσουν τὶς παραβάσεις καὶ παρεκκλίσεις ἑνὸς λαοῦ ἀπὸ τὸ θεῖο νόμο.
.                     Νὰ καλέσουν σὲ μετάνοια ἔμπρακτη καὶ νὰ ὑποδείξουν τοὺς τρόπους αὐτῆς.
.                     Νὰ ἐλέγξουν τὴν παραβατικὴ συμπεριφορὰ τῶν βασιλέων, τὴν εἰδωλολατρία τους καὶ τὴν κατάχρηση ἐξουσίας καὶ νὰ τοὺς ἐπαναφέρουν στὴν πατροπαράδοτη πίστη.
.                     Νὰ σημάνουν τὸν κίνδυνο ἀπὸ τὰ ἐπερχόμενα δεινὰ ἕνεκα τῆς ἀμετανοησίας τοῦ λαοῦ καὶ νὰ φανερώσουν τὸν καιρὸ καὶ τὸν τρόπο τῆς ἐκδήλωσης τῆς θείας ὀργῆς.
.                     Νὰ διδάξουν τὸ θεῖο θέλημα καὶ νὰ καλέσουν σὲ μετάνοια τοὺς ἀνθρώπους πρὶν εἶναι ἀργά.
.                     Νὰ μιλήσουν γιὰ τὴν πρώτη, ἀλλὰ καὶ τὴ δεύτερη ἔλευση τοῦ παμβασιλέως Χριστοῦ, ποὺ θὰ κάνει ἀπέραντο καλὸ στὸν κόσμο, ἀλλὰ καὶ θὰ ἀποδώσει δικαιοσύνη.
.                     Νὰ προαναγγείλουν τὸ μέλλον τοῦ λαοῦ συγκεκριμένα.
.                     Δὲν ἦταν ἁπλὸ πράγμα ἡ κλήση στὸ προφητικὸ ἀξίωμα. Ἦταν ζήτημα ζωῆς ἢ θανάτου. Ζωὴ μὲ ἀκραία ρίσκα καὶ σὲ ὁριακὲς καταστάσεις. Ὁ προφήτης ἔπαιζε κορῶνα-γράμματα τὸ κεφάλι του.
.                     Ὅπως ἀκριβῶς λέγει ὁ ἱερὸς συγγραφέας στὴν πρὸς Ἑβραίους ἐπιστολή του γιὰ τοὺς ἀρχαίους ἀριστεῖς καὶ μάρτυρες. Ἀλήθεια, τί ἔπαθε ὁ Ἰωνᾶς, πῶς πέθανε ὁ Ἠσαΐας, τί πέρασε ὁ Πρόδρομος; …
.                     Ὁ προφητικὸς λόγος ἐρχόμενος κατ᾽ εὐθείαν ἀπὸ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα ράγιζε τὶς καρδιὲς καὶ τίναζε τὸ ἐπικάλυμμα τῶν παθῶν στὸν ἀέρα. Ἡ ἀλήθεια στοίχιζε πολύ. Κόστιζε σὲ ὅλους καὶ πρῶτα στὸν προφήτη. Μεγάλη φωτιὰ ἡ πίστη καὶ ἡ ἀλήθεια!
.                     Τ ντιρατσιστικ νομοσχέδιο δν εναι τίποτε μπροστ στν πειλ κα τν ξευτελισμ πο δοκίμαζε τότε κάθε προφήτης Ἐμεῖς σήμερα φοβόμαστε καὶ ντρεπόμαστε νὰ μιλήσουμε γιὰ ἁμαρτία καὶ γιὰ κόλαση…
.                     Τὸ ἀντίθετο ὅμως ἔκαναν οἱ Προφῆτες τοῦ Θεοῦ. Γιὰ  παράδειγμα ὁ προφήτης Ἰωήλ. Δὲν ἐξαιρεῖται κι αὐτὸς ἀπὸ τὴ βαριὰ ἀποστολὴ τῶν προφητῶν, νὰ σημάνουν τὴν ὀργὴ τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν ἁμαρτία τοῦ λαοῦ.
.                     «Σαλπίσατε σάλπιγγι ἐν Σιών, κηρύξατ’ ἐν ὄρει ἁγίῳ μου, καὶ συγχυθήτωσαν πάντες οἱ κατοικοῦντες τὴν γῆν, διότι πάρεστιν ἡμέρα Κυρίου, ὅτι ἐγγύς…» (Ἰωήλ β΄1).
.                     Ὁ ἅγιος τοῦ Θεοῦ ἀπεσταλμένος σημαίνει τὸ συναγερμὸ ἐμπρὸς στὴ θεομηνία, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴ νηφαλιότητα τοῦ φωτισμοῦ τοῦ Θεοῦ ὑποδεικνύει τὴ θεραπεία.
.                     Νὰ τί λέει περὶ μετανοίας: «Καὶ νῦν λέγει Κύριος ὁ Θεὸς ὑμῶν ἐπιστράφητε πρός με ἐξ ὅλης τῆς καρδίας ὑμῶν καὶ ἐν νηστείᾳ καὶ ἐν κλαυθμῷ καὶ ἐν κοπετῷ καὶ διαρρήξατε τὰς καρδίας ὑμῶν καὶ μὴ τὰ ἱμάτια ὑμῶν καὶ ἐπιστράφητε πρὸς Κύριον τὸν Θεὸν ὑμῶν, ὅτι ἐλεήμων καὶ οἰκτίρμων ἐστι, μακρόθυμος καὶ πολυέλεος». (Μετάφραση: Καὶ τώρα, λέει ὁ Κύριος καὶ Θεός σας: Ἐπιστρέψτε μὲ μετάνοια σ” ἐμένα μὲ ὅλη σας τὴν καρδιά, μὲ νηστεία καὶ μὲ δάκρυα μετανοίας. Σχίστε τὶς καρδιές σας ἀπὸ πόνο μετανοίας καὶ συναίσθηση τῆς ἐνοχῆς σας, καὶ ὄχι τὰ ἐνδύματά σας. Ἐπιστρέψτε στὸν Κύριο καὶ Θεό σας, διότι αὐτὸς εἶναι ἐλεήμων καὶ οἰκτίρμων, μακρόθυμος καὶ πολυέλεος).
.                     Πρόκληση ταν κα θ εναι γι τν νθρώπινη λογικ συμπεριφορ τῶν προφητῶν, τὸ θάρρος τῆς ὑπάρξεώς τους καὶ ἡ δυναμικὴ τοῦ λόγου τους. Γι᾽ αὐτὸ καὶ δὲν ἔχει πολλοὺς μιμητὲς ὁ πύρινος προφητικὸς λόγος. Πολλοὶ προτιμοῦν νὰ ψαρεύουν σὲ ἥσυχα νερὰ καὶ νὰ κολυμποῦν σὲ γνωστὲς παραλίες. Ἔτσι ὅμως φτάσαμε ἐδῶ ποὺ καταντήσαμε, δηλ. νὰ λέγει φωναχτὰ ἢ μέσα του ὁ καθένας: «Θεὸν δὲν φοβοῦμαι καὶ ἄνθρωπον δὲν ἐντρέπομαι. Ἐδῶ εἶναι ὁ παράδεισος καὶ ἡ κόλαση εἶναι ἐδῶ».
.                     Πρόκληση ἦταν καὶ θὰ εἶναι ἐπίσης γιὰ τὴν ἀνθρώπινη λογικὴ καὶ ἡ γνώση τοῦ μέλλοντος, τοῦ ἐγγύτερου καὶ τοῦ ἀπώτερου. Ὁ τεχνοκράτης καὶ ἀποστάτης ἀπὸ τὴ γνώση τοῦ Θεοῦ ἀνθρώπινος νοῦς ἀγωνιᾶ καὶ ὠχριᾶ μπροστὰ στὸ αὔριο καὶ ἀποτολμᾶ μὲ θρασύτητα νὰ συμβουλεύεται τὸν σκοτιστὴ διάβολο, τὴ μαγεία καὶ τὴν ἀστρολογία, γιὰ νὰ διεισδύσει στὸ σκοτάδι πέραν τοῦ τώρα. «Οἱ προφῆτες ὅμως, στόματα καὶ ὄμματα τοῦ Θεοῦ, διασποῦν ριζοσπαστικὰ τὸ φράγμα τοῦ χρόνου, γιατί ἁπλὰ καὶ ταπεινὰ εἶναι ταγμένοι ὑπηρέτες τοῦ Παντογνώστη Θεοῦ ποὺ δημιουργεῖ, καλλιεργεῖ, ἀναπλάθει τὸν ἱστορικὸ χρόνο καὶ τὸν ἀναβιβάζει στὸ θρόνο τῆς αἰωνιότητας», γράφει σύγχρονος θεολόγος. Ὁ διάβολος δὲν γνωρίζει ποτὲ τὸ μέλλον, οὔτε λέγει ποτὲ τὴν ἀλήθεια οὔτε θέλει ποτὲ τὸ καλό μας. Ὁ διάβολος δὲν ἀναιρεῖ τὸν διάβολο οὔτε ὁ μάγος τὸν ἄλλο μάγο. Ἁπλὰ μπορεῖ κάποτε κάποτε νὰ τὸν ἀντικαθιστᾶ, νὰ τοῦ παραχωρεῖ τὴ θέση του. Τ μεγάλο πιχείρημα τς παληθεύσεως τν προφητειν κάλλιστα μπορε ν ποτελέσει πολογητικ πλο στ χέρια τν χριστιανν. ποδεικνύει περίτρανα τ θεοπνευστία τς Βίβλου κα πωσδήποτε τν παρξη το Θεο. Κείμενα πο γράφτηκαν ποδεδειγμένα πρν π αἰῶνες παληθεύονται κατ γράμμα σ λλους καιρούς, ὥστε νὰ ὀνομάζεται ἐπὶ παραδείγματι ὁ μεγαλοφωνότατος Ἠσαΐας, Πέμπτος Εὐαγγελιστής. Τὸ προφητικὸ μάλιστα χάρισμα ὡς ἐξαγγελία τοῦ μέλλοντος δὲν ἔλειψε ποτὲ ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία μας καὶ στοὺς σημερινοὺς καιρούς.
.                     Ἀσφαλῶς δὲν ἔλειψε, ἀλλὰ δυστυχς λιγόστεψε πολὺ τ προφητικ χάρισμα ς λεγκτικς λόγος κατ τς κοινωνικς δικίας κα τς ποστασίας «ἀπὸ τὰς ὁδοὺς τοῦ Κυρίου».
.                     Εἴπαμε ὅτι αὐτὴ ἡ ἀποστολὴ «τσακίζει κόκκαλα». Χαρακτηριστικὰ ἐπιβεβαιωτικὴ τῆς ἀλήθειας αὐτῆς θὰ εἶναι καὶ ἡ περίπτωση τῶν δύο τελευταίων προφητῶν τῆς ἱστορίας τοῦ κόσμου Ἐνὼχ καὶ Ἠλία, οἱ ὁποῖοι θὰ ἀποσταλοῦν στὴ γῆ, γιὰ νὰ ἀποκαλύψουν τὸν ὑποκριτικὸ ρόλο τοῦ ἀντιχρίστου καὶ οἱ ὁποῖοι θὰ σφαγιασθοῦν καὶ θὰ ἐκτεθοῦν τὰ πτώματά τους γιὰ τρεῖς ἡμέρες σὲ κοινὴ θέα (μέσῳ τηλεοράσεως προφανῶς) στην  ἁγία Πόλη τῆς Ἱερουσαλήμ, ὅπως λέγει καὶ ἡ Ἀποκάλυψη.
.                     Ἀσφαλῶς ἡ προφητικὴ ἀποστολὴ εἶναι πρωτίστως κλήση Θεοῦ. Ἀλλὰ ὅπως καὶ κάθε κλήση δὲν λειτουργεῖ μηχανικὰ καὶ αὐτοτελῶς. Ὁ Θεός μας ψάχνει ποιὸν νὰ ἀποστείλει στὸν κόσμο γιὰ νὰ ἐξαγγείλει τὸ θέλημά Του. Ζητε ζηλωτς κα χτυπημένους π τν λμύρα τς ζως. Σν τος ψαράδες τς Γαλιλαίας. τοιμους ν πεθάνουν, παρ ν προδώσουν τν λήθεια το Θεο. 

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου