Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΧΑΡΑΖΟΝΤΑ ΜΟΣΧΑΡΙΑ (ἐκστασιαμένους “Ἕλληνες” τηλεθεατές): «ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΒΕΒΗΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ»

ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΒΕΒΗΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Γράφει ὁ Νίκος Χειλαδάκης

.           Ἐνῶ ἐδῶ στὴν χώρα μας τὰ μεγάλα τηλεοπτικὰ κανάλια τῆς ἠλιθιοποίησης τῶν Νεοελλήνων πληρώνουν ἑκατομμύρια δολάρια στοὺς Τούρκους, γιὰ νὰ προβάλλουν τὶς τουρκικὲς τηλεοπτικὲς σειρὲς τῆς ἀποβλάκωσης, στὴν Τουρκία μία καινούργια τουρκικὴ τηλεοπτικὴ σειρὰ βεβηλώνει μὲ τὸν πιὸ ἀποτροπιαστικὸ τρόπο, (ἀπὸ ὁμολογία τουρκικῆς ἐφημερίδας ), μία ἱστορικὴ ἑλληνορθόδοξη ἐκκλησία τῆς Καππαδοκίας.
.           Ὅπως ἀναφέρει ἡ τουρκικὴ ἐφημερίδα Yeni Safak, σὲ ἀποκαλυπτικὸ ἄρθρο της μὲ τὸν πολὺ χαρακτηριστικὸ τίτλο, «Dizi setinde tarihi ayip», ὁ ὁποῖος ὁμολογεῖ μία «Ἱστορικὴ ντροπὴ» τῆς τουρκικῆς τηλεοπτικῆς σειρᾶς, ἡ ἐκκλησία τῆς Παναγίας, στὴν πόλη τῆς Νεάπολης τῆς Καππαδοκίας, ὅπου ὑπῆρχε μεγάλη καὶ ἀνθοῦσα ἑλληνορθόδοξη κοινότητα πρὶν ἀπὸ τὴν ἀνταλλαγὴ τῶν πληθυσμῶν, ἔχει παραβιαστεῖ καὶ βεβηλωθεῖ ἀπὸ σκηνὲς ἀπάνθρωπης βίας. Συγκεκριμένα τὸ δημοσίευμα ἀναφέρεται στὴν ἐκκλησία τῆς Κοιμήσεως τῆς Παναγιᾶς στὸ Νεβσεχίρ, ποὺ λειτουργοῦσε μέχρι τὸ 1924, ὅταν μετὰ τὴν ἀνταλλαγὴ τῶν πληθυσμῶν ἐγκαταλείφθηκε ἀπὸ τοὺς ἑλληνορθόδοξους κατοίκους ποὺ ἀποχώρησαν ἀπὸ τὴν πατρογονική τους ἑστία. Τὴν περίοδο τοῦ 1950 -1983 ἡ ἐκκλησία εἶχε μετατραπεῖ σὲ φυλακὲς ἀπὸ τὶς τουρκικὲς ἀρχὲς καὶ στὴν συνέχεια ἐγκαταλείφθηκε κυριολεκτικὰ στὴν τύχη της, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ παρουσιάσει σημεῖα ὁλικῆς κατάρρευσης. Ἀπὸ τὸ 1986 καὶ μετά, ἄρχισε νὰ κινεῖ τὸ ἐνδιαφέρον τῶν τουρκικῶν ἀρχῶν γιὰ τὴν ἱστορικὴ καὶ τουριστικὴ ἀξία της καὶ ἄρχισαν κάποια ἔργα ἀναστύλωσης καὶ ἀνακαίνισής της ἀλλὰ στὴ συνέχεια, προφανῶς λόγῳ ἔλλειψης οὐσιαστικοῦ ἐνδιαφέροντος, τὰ ἔργα σταμάτησαν.
.           Τὸ σκάνδαλο ξέσπασε, ὅταν τὸ τουρκικὸ κανάλι, Fox TV, ἄρχισε τελευταία τὰ γυρίσματα μίας καινούργιας τηλεοπτικῆς σειρᾶς μὲ τὸν τίτλο, «Emanet», δηλαδή «Παρακαταθήκη». Ὅπως ἀναφέρεται, οἱ δημιουργοί τῆς σειρᾶς, σκηνοθέτης, καμεραμὰν καὶ ἠθοποιοί, διάλεξαν τὸ ἐσωτερικὸ τῆς ἱστορικῆς αὐτῆς ἐκκλησίας γιὰ νὰ γυρίσουν σκηνς χαρακτηριστικς τουρκικς βίας μ αμα κα πολ ξύλο, πο τς βλέπουμε κα στ σήριαλ πο προβάλλονται στς λληνικς τηλεοπτικς θόνες κα μ τ ποῖα κστασιάζονται βλακωδς ο λληνες τηλεθεατές. Οἱ ὑπεύθυνοι τοῦ καναλιοῦ, γιὰ νὰ γυρίσουν τὶς σκηνὲς αὐτές, κατέστρεψαν τὶς σιδερένιες μπάρες ποὺ εἶχαν τοποθετηθεῖ γιὰ νὰ προστατευόσουν τὸν ἐξωτερικὸ περίγυρο τῆς ἐκκλησίας καὶ ἀφοῦ παραβίασαν τὶς θύρες, εἰσέβαλαν μέσα καὶ ἄρχισαν τὰ γυρίσματα. Οἱ σκηνὲς ποὺ τραβήχτηκανν ἀποτελοῦν ἂν μή τι ἄλλο μία αἰσχρὴ βεβήλωση γιὰ τὸν ἱερὸ χῶρο μίας ἱστορικῆς ἐκκλησίας ποὺ κτίστηκε, ὅπως ἀναφέρουν οἱ ἱστορικὲς πληροφορίες, τὸ 1849 καὶ μέχρι τὸ 1924 λειτουργοῦσε ἀνελλιπῶς γιὰ τὸ ἑλληνορθόδοξο ποίμνιο τῆς καπαδοκικῆς πόλης τῆς Νεάπολης, (τουρκικὰ Νεβσεχίρ).
.           Τὸ γεγονὸς αὐτὸ προκάλεσε τὴν προσοχὴ κάποιων τοπικῶν παραγόντων καὶ ὁ διευθυντὴς τοῦ «Ἱδρύματος Ἔρευνας καὶ Προστασίας Πολιτιστικῶν Κτισμάτων» τῆς Καππαδοκίας, Mukremin Tokmak, προχώρησε σὲ καταγγελία στὴν τοπικὴ εἰσαγγελία γιὰ τὴν παράνομη, ὅπως ἀνέφερε, παραβίαση τοῦ ἱστορικοῦ ναοῦ καὶ κυρίως γιὰ τὶς σκηνὲς ἀνείπωτης βίας ποὺ γυρίστηκαν στὸ ἐσωτερικό του βεβηλώνοντας τὸν χῶρο. Μάλιστα, ὅπως ἀναφέρεται χαρακτηριστικὰ στὴν καταγγελία, «Tahribat cok buyuk», δηλαδή, «Ἡ καταστροφὴ εἶναι πολὺ μεγάλη» καὶ γι’ αὐτὸ θὰ πρέπει νὰ ἐπέμβει ἀμέσως ἡ τοπικὴ εἰσαγγελία καὶ νὰ λάβει τὰ κατάλληλα μέτρα, γιὰ νὰ σταματήσει ἡ ἱεροσυλία καὶ ἡ βεβήλωση τοῦ ἱεροῦ χώρου μὲ τὴν παράλληλη οἰκιστικὴ καταστροφή του.

.           Καὶ ἐνῶ συμβαίνουν ὅλα αὐτὰ στὴν Τουρκία γιὰ χάριν τῶν τουρκικῶν τηλεοπτικῶν σειρῶν ποὺ προβάλουν καὶ καλλιεργοῦν μία χαρακτηριστικὴ βία, ἐδῶ στὸ Ἑλλαδιστὰν τὰ μεγάλα ἑλληνικά (;;;) κανάλια προχωροῦν ἀκάθεκτα καὶ συνεχίζουν νὰ μᾶς πλημμυρίζουν μὲ τὶς τουρκικὲς τηλεοπτικὲς ἀθλιότητες δίνοντας ἑκατομμύρια στοὺς Τούρκους παραγωγούς, πρὸς δόξαν τοῦ ἑλληνικοῦ «πολιτισμοῦ» τῆς τουρκικῆς βλακείας καὶ ἀθλιότητας.

Γιασιασὶν Γιουνανιστάν!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
ΠΗΓΗ: olympia.gr

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου