Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Μπήκε στο νοσοκομείο για να τις αφαιρέσουν τις ωοθήκες και τελικά… Έπαθαν την πλάκα τους οι γιατροί

Posted:
egkumosini
Η Ρεμπέκα Όλντμαν ούτε που φανταζόταν ποτέ αυτό που της συνέβη…
Η 25χρονη γυναίκα από τη Νέα Ζηλανδία, μπήκε στο νοσοκομείο, ώστε να υποβληθεί σε προγραμματισμένο χειρουργείο αφαίρεσης ωοθηκών, όμως τελικά βρέθηκε να κρατά στην αγκαλιά της το πρώτο της παιδάκι.
Η κοπέλα βρισκόταν στην 32η εβδομάδα της εγκυμοσύνης της χωρίς η ίδια να το γνωρίζει μιας και οι γιατροί δεν είχαν διαγνώσει ότι βρισκόταν σε… «ενδιαφέρουσα». Αντίθετα της είπαν ότι πρέπει να αφαιρέσει τις ωοθήκες της γιατί είχε σοβαρό πρόβλημα.

Τι κι αν υπέφερε από κράμπες; Τι κι αν είχε κάνει τρία υπερηχογραφήματα, δύο εξετάσεις αίματος, και τρία τεστ εγκυμοσύνης; Οι γιατροί ήταν βέβαιοι ότι πρέπει να προχωρήσουν στην επέμβαση και προγραμμάτισαν και το χειρουργείο.
Σαν να μην έφτανε αυτό, οι γιατροί στο Middlemore Hospital της πόλης Μανουκάου, ξύπνησαν την Ρεμπέκα μέσα στο χειρουργείο και της ανακοίνωσαν ότι απέκτησε ένα… αγοράκι!
«Όλον αυτό τον καιρό ζούσα με τον εφιάλτη ότι δεν πρόκειται να αποκτήσω παιδιά, αφού μου έλεγαν ότι έχω πρόβλημα με τις ωοθήκες μου και ξαφνικά απέκτησα τον γιο μου. Πάντως ήταν πολύ καλύτερο να ξυπνώ και να κρατώ στην αγκαλιά μου το παιδί μου», είπε.
Ο μικρούλης Τζέιμς γεννήθηκε με καισαρική τομή και σύμφωνα με τους γιατρούς τα συμπτώματα που είχε η γυναίκα οφείλονται στο γεγονός ότι ο μικρούλης είχε πάρει θέση πολύ κοντά στην πλάτη της.

Πάντως το νοσοκομείο έχει ξεκινήσει έρευνα για να διαλευκάνει το γεγονός ότι οι γιατροί δεν διέγνωσαν την εγκυμοσύνη της
.
Πηγή: star.gr

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου