Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

19χρονη χριστιανή :”Με απήγαγε η Boko Haram,..με προσηλύτισαν ,με βίασαν….”

Posted: May 28, 2014 at 9:54 pm

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΙΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗΣ ΠΟΥ ΓΛΙΤΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ
Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
Η Aby  είναι μια χριστιανή μόλις 19  χρονών…. Μια διήγηση ποταμός σχεδόν απνευστί …..Εδώ και 4 μήνες την απήγαγε η φοβερή εξτρεμιστική σουνίτικη οργάνωση παρακλάδι της Αλ Κάιντα και εφάμιλλη της συριακής Αλ Νούσρα Boko Haram.Την
απήγαγε μέσα από ένα χωριό του  Borno στην ΒΑ Νιγηρία και την κράτησε για ομηρία επί μία εβδομάδα. Κατόρθωσε να διαφύγει.(le point 28/05/14)
“Εκείνη την ημέρα πήγα στην αγορά του χωριού μου για να αναζητήσω ένα πρακτικό φάρμακο. Ήμουν με τη μητέρα μου και το μικρό αδερφό μου.Ένας άντρας εμφανίστηκε με ένα όπλο και ένα μαχαίρι.Έφερε στρατιωτική στολή παραλλαγής.Μου φώναξε να πάω κοντά του . Του απάντησα : συγχωρέστε με κύριε είναι αργά πρέπει να επιστρέψω στο σπίτι.Αυτός επέμεινε : σου είπα έλα εδώ.Με ρώτησε αν ήμουν χριστιανή.Του απάντησα ναι είμαι.Τότε μου λέει : Ακριβώς αυτό γυρεύουμε χριστιανές.Μ΄άρπαξε,με χτύπησε  ( η γυναίκα δείχνει μια βαθιά ουλή στην κνήμη της).Η μητέρα μου έκλαιγε.Με απομάκρυνε και μου λέει: Κοίταξέ με ανήκω στην BokoHaram για την οποία τόσα ακούγονται.
imagesCAYWPY9Z
Ανεβήκαμε σε ένα λόφο .Κατάπινε ολόκληρες χούφτες Tramol (ψυχότροπο αναλγητικό στην περιοχή και στις γειτονικές χλώρες ).Διασταυρωθήκαμε με μια γυναίκα.Ο άντρας της είπε: να πεις στους βοσκούς fulani (μια νομαδική φυλή NDLR) ότι δεν τους θέλουμε εδώ.Αν παραμείνουν θα τους σκοτώσουμε.Έκλαιγα έκλαιγα πολύ. Με φοβέρισε ότι αν δεν σταματήσω θα με σφάξει. Έπειτα έβγαλε 12 κουτιά σαρδέλες και 2 ψωμιά και μου έδωσε.Αρνήθηκα να πάρω.
Φθάσαμε στο σπίτι μιας κυρίας ψηλά στο λόφο.Γνωρίζονταν,χαριεντίστηκαν στη δική τους διάλεκτο.Έφαγε μετά προσευχήθηκε.Μου πρόσφερε και πάλι τροφή εγώ αρνήθηκα.Με απείλησε με το μαχαίρι οπότε έφαγα.Η κυρία τον κοίταξε έντονα.Εκείνος με πήρε και με οδήγησε σε ένα άλλο σπίτι για τη νύχτα όπου αυτοί βάζουν τα κορίτσια πριν τα μεταφέρουν αλλού.Εκεί υπήρχαν 3 ακόμη άντρες. Ο ένας απ΄αυτούς με προσηλίτισε.Με ρώτησε το όνομά μου.Του είπα Aby .Μ΄έβρισε. Μου είπε ότι από τώρα και στο εξής αυτός θα με λέει Aïsha.Εκείνος που με είχε απαγάγει μου ζήτησε να γδυθώ. Αρνήθηκα.Τότε μ΄απείλησε μ΄ένα μαχαίρι.Με βίασε. Κατουρήθηκα πάνω μου και τυλίχθηκα  με το σάλι μου.
imagesCAZ0JE1F
Την επομένη πήγαμε σε ένα άλλο σπίτι όπου υπήρχαν βόμβες χειροβομβίδες και όπλα.Εκεί έμεναν οι γυναίκες τους.Κάποιες ήταν έγκυες όλες δεν ήταν απαγμένες.Τουλάχιστον δύο ανάμεσά τους.Οι γυναίκες τους δεν σταμάτησαν να με βρίζουν. Μια απ΄αυτές μου είπε ότι πολεμούσε μαζί τους αλλά έμεινε έγκυος και για την ώρα δεν μπορούσε να τους ακολουθήσει.Μου είπε ότι όφειλα να γίνω η ανατικαταστάτριά της.Καθώς κρατούσε το μωρό της αγκαλιά μου έδειξε ένα βίντεο στο κινητό της όπου αυτοί έσφαζαν έναν άντρα και μια γυναίκα. Μ΄απείλησε ότι θα μου κάνουν το ίδιο.Αυτή με επιθεωρούσε όπου κι αν πήγαινα ακόμη και στη τουαλέτα.Ο άντρας της μου δίδασκε το Κοράνι κάθε μέρα.(το άτομο που οργάνωσε τη συνάντησε τον ρώτησε τι έχει μάθει έχει μάθει .Στην αρχή μια προσευχή και έπειτα ένα τραγούδι με ομοικαταληξία.)Αυτός μου είπε ότι έμοιαζα με πόρνη και ότι έπρεπε να καλύψω τα μαλλιά μου. Μια μέρα που και πάλι έκλαιγα  εκμυστηρεύθηκα  σε μια άλλη κοπέλα κάποια πράγματα.Ο άντρας τη ρώτησε τι συμβαίνει. Η κοπέλα απάντησε: της λείπουν οι γονείς της.Τότε εκείνος στράφηκε προς το μέρος μου: Δεν θα τους ξαναδείς ποτέ.Μου είπε ότι έκαψε το χωριό μου.

Αυτή την άλλη κοπέλα την είχαν εξαναγκάσει βιαίως σε γάμο και ήταν η δεύτερη γυναίκα κάποιου.Δεν πιστεύω ότι η πρώτη του, είχε απαχθεί είχε 4 παιδιά μαζί της.Όταν της είπα ότι ήθελα να δραπετεύσω αυτή με καθησύχασε λέγοντας ότι τώρα αισθάνεται καλά εκεί που είναι.: Γιατί να φύγεις από εδώ μου είπε.Τρεφόμαστε μια χαρά…..
Σ΄αυτό το χωριό υπήρχαν μόνο μέλη της BokoHaram.Οι κάτοικοί του είχαν φύγει….Μια μέρα μου είπαν ότι σύντομα θα με παντρευτούν.Την μέρα που θα έχω αποβάλει όλο τον χριστιανισμό από μέσα μου. Ήθελα τόσο να φύγω που είπα σε μια γυναίκα που μου είχε φερθεί καλά από την αρχή ότι θα το επιχειρήσω όταν πηγαίνουμε για νερό. Μου πε ότι κάτι τέτοιο θα είχε συνέπειες γι αυτήν.Μετά το ξανασκέφτηκε και μου υποσχέθηκε να μου δείξει το δρόμο. Είχε βοηθήσει κι άλλο ένα κορίστι να ξεφύγει γιατί αυτή ζήλευε τον άντρα της δε της άρεσε που πήγαινε με μικρότερες.
Κτά τις 6.00 όταν αυτοί έφευγαν κατόρθωσα να διαφύγω.Έτρεχα έτρεχα έτρεχα κοιμόμουν σε λάκκους. Και τη νύχτα ξανάπαιρνα το δρόμο. Μια γρια με βοήθησε. Έφτασα. Μια κυρία στην αγορά του χωριού μου στο Chibok γνώριζε τη μητέρα μου.Στο χωριό μου δεν υπήρχε πια σχολείο είχα χάσει δυο χρονιές είναι δύσκολο να τις ανακτήσω θα γίνω μοδίστρα . ” Το πρώτο τεστ για Αids στην Aby ήταν αρνητικό στο επόμενο θα υποβληθεί σε λίγες ημέρες.

(Στο LePoint που κυκλοφόρησε σήμερα  28.05 . 2014.)

ΠΗΓΗ:   ΚΛΙΚ

1 σχόλιο:

  1. Ας είναι καλά οι διαθρησκειακοί διάλογοι που προωθούν την «ειρήνη» μεταξύ των θρησκειών. Το παραπάνω απάνθρωπο περιστατικό είναι μια ακόμα απόδειξη ότι δεν μπορείς να μιλάς για ειρήνη με τους Ισλαμιστές όσο κι αν προσπαθούν να μας πείσουν κάποιοι αγαπολόγοι επίσκοποι και θεολόγοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή