Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΔΕΣΠΟΤΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΨΥΧΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΡΚΟΥ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΥ, ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ ! ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΧΕΣΘΕ ... ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΩΡΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΟΛΙΚΙΣΜΟ ! ΘΑ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ ΠΟΥ ΦΕΡΕΤΕ !!!

Δημητριάδος Ιγνάτιος:«ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΨΥΧΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ»!!!

ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ; ΚΙ ΑΝ ΟΧΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ;

Δημοσιεύουμε έναν ενδεικτικό «διάλογο» του Μητροπολίτη Δημητριάδος με εκπροσώπους του Βατικανού, που διεξήχθη στα πλαίσια «συνεδρίου» αφιερωμένου στα 50χρονα της (ΑΙΡΕΤΙΚΟΤΑΤΗΣ) Β' Βατικανής Συνόδου, στη Λεόντειο Σχολή Αθηνών. Διαβάστε και φρίξτε με τα όσα διακυρήττει ο «Ορθόδοξος» Επίσκοπος Βόλου:
κα Μαρία Σικ (συντονίστρια στρογγυλής τραπέζης) : Να περάσουμε τώρα στην ερώτηση που έχουμε ετοιμάσει για τον Σεβασμιώτατο Ιγνάτιο : «Σεβασμιώτατε, αποτελεί πλέον κεκτημένο για μας τους Καθολικούς ο οικουμενικός προσανατολισμός της Εκκλησίας μας στο σύνολό της και καθενός μας ξεχωριστά. Και χρειάζεται αγώνα για να φτάσει ο κάθε πιστός να έχει μία οικουμενική συνείδηση και στάση,  ιδιαίτερα εδώ στην Ελλάδα και ιδιαίτερα με την Ορθοδοξία. Παίρνω αφορμή από ένα συνέδριο που έγινε στην Ι. Μητρόπολη της οποίας προΐστασθε ως Επίσκοπος, αναφορικά με τις αιρέσεις. Η λέξη αυτή, έστω και αν ανταποκρίνεται σε μια ιστορική πραγματικότητα ηχεί πλέον παράφωνα στα αυτιά μας, ιδιαίτερα για αυτές που ονομάζουμε ιστορικές Εκκλησίες. Εδώ στην Ελλάδα, ίσως είναι η λέξη η πλέον χρησιμοποιούμενη στο εκκλησιαστικό λεξιλόγιο : αιρέσεις, αιρετικοί, αιρεσιάρχης, παναίρεση του Οικουμενισμού κλπ και μεταξύ αυτών συγκαταλεγόμαστε και όλοι εμείς. Χωρίς να είναι σκοπός μου να σας φέρω σε δύσκολη θέση, υπάρχει ελπίδα, να αλλάξει κάτι στην Ελληνική Εκκλησία στη θεώρηση της Εκκλησίας του Χριστού περισσότερο καθολικής και λιγότερο παραταξιακής, που θα μας κάνει να αισθανόμαστε περισσότερο άνετα μαζί σας, εννοώ τους Ορθοδόξους συμπατριώτες μας ;  Και, τέλος, υπήρξε δεύτερη σκέψη σε σας, μετά την έκταση που πήρε στον Τύπο, τώρα τελευταία, η συμμετοχή σας στη σημερινή ημερίδα ; σκεφτήκατε να μην έρθετε ;  (γέλια από το κοινό).
Μητροπολίτης Δημητριάδος  κ. Ιγνάτιος :  Σας δικαιολογώ γιατί δε με ξέρετε καλά ! (γέλια από το κοινό) αλλά θέσατε πολλά θέματα !  Και βέβαια πρέπει να ξεχωρίσουμε μερικά πράγματα ! Όντως φιλοξενήσαμε ένα συνέδριο της Συνοδικής Επιτροπής επί των Αιρέσεων στην πόλη του Βόλου και στο συνεδριακό μας Κέντρο, φιλοξενούμενοι της Μητροπόλεώς μας. Όμως ! αυτή η Επιτροπή ασχολείται με τις αναγνωρισμένες από την Εκκλησία αιρέσεις και δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι Καθολικοί αδελφοί μας, ούτε η Καθολική Εκκλησία. Μιλήσαμε για σέκτες, μιλήσαμε για όλα αυτά που και η Καθολική Εκκλησία, νομίζω, αντιμετωπίζει πολλές φορές, που έχουν εισβάλλει από την Ανατολή, μιλήσαμε για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με τους Χριστιανούς αδελφούς μας.
Όταν μιλάμε για την Εκκλησία, και για την Εκκλησία στην Ορθόδοξη Ελλάδα, θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας τις Συνοδικές Αποφάσεις και όχι την προσωπική άποψη. Ναι ! υπάρχουν προσωπικές απόψεις. Όντως υπάρχει μία έντονη κίνηση που θέλει να προβάλει το αντιοικουμενιστικό της πρόσωπο.Πιστέψτε με όμως !  πολλές φορές συμβαίνει στη ζωή μας οι λίγοι να κάνουν πολύ θόρυβο.  Και αυτή είναι μία πραγματικότητα. Δεν εκπροσωπούν τη Σύνοδο, δεν υπάρχουν συνοδικές αποφάσεις, δεν διχάζουν τη Σύνοδο, το κυριότερο απ’  όλα ! Απλώς χρησιμοποιούν και αξιοποιούν σύγχρονα μέσα προκειμένου να κάνουν αισθητή την παρουσία τους μέσα, νομίζω,  από μία παραμορφωμένη εικόνα.
Ξέρετε, προσπαθώ και εγώ να εμβαθύνω στα αίτια που οδηγούν έναν άνθρωπο να πάρει τόσο ακραίες θέσεις. Δεν είναι εύκολο γιατί θα πρέπει κανείς να είναι καρδιογνώστης. Γενικά όμως, και αυτό αποτελεί προσωπική μου άποψη, δεν μπορώ να κάνω επιστημονική μελέτη, διαπιστώνω ότι πίσω από τέτοιες συμπεριφορές υπάρχουν ψυχικά τραύματα, που ίσως τα ξέρει μόνο αυτός που φτάνει σε ακραίες εκδηλώσεις και ο Θεός. Και γι’ αυτό προσωπικά προσπαθώ, πάντοτε να δικαιολογώ, αλλά σας παρακαλώ, μη γενικεύσουμε και μη παγιδευτούμε, γιατί, τελικά, τότε θα πέσουμε στην παγίδα αυτού που προκαλεί όλα αυτά: είναι αυτός που δε θέλει την ενότητα, είναι αυτός που δε θέλει τη Χάρη του Θεού, είναι αυτός που δε θέλει να είμαστε αρμονικά Χριστιανοί ! Μη παγιδευτούμε σ’  αυτό ! (θερμό χειροκρότημα από το κοινό). Εγώ μπορώ να σας διαβεβαιώσω, επειδή είμαι μέλος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε ότι αφορά στο Σώμα της Ιεραρχίας είναι μεμονωμένες οι περιπτώσεις και βεβαίως εμείς ακούμε, γιατί πρέπει να ακούμε, σεβόμαστε γιατί πρέπει να σεβόμαστε,  και πολλές φορές χαμογελάμε σαν τον καινούργιο  πάπα ! Έτσι !
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΛΛΑΣ - ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ: Ο πονηρός αλλά αντορθόδοξος Μητροπολίτης Ιγνάτιος ΨΕΥΔΕΤΑΙ ΑΣΥΣΤΟΛΑ όταν δηλώνει πως δεν υπάρχουν Συνοδικές αποφάσεις εναντίον του Οικουμενισμού! Ιδού μερικές, όπως τις βρήκαμε σε σχόλιο εδώ:

· Σύνοδος 1722, εν Κωνσταντινουπόλει : «να αποδιώχνετε το ψεύδος … να απέχετε μακριά από τις καινοτομίες και τους νεωτερισμούς των Λατίνων, οι οποίοι δεν άφησαν κανένα δόγμα και μυστήριο και παράδοση της Εκκλησίας που να μην το φθείρουν και το νοθεύσουν».

· Σύνοδος 1838 εν Κωνσταντινουπόλει : «να προφυλάξωμεν τα γνήσια τέκνα της Ανατολικής Εκκλησίας από τας βλασφημίας του Παπισμού … τα βάραθρα των αιρέσεων και τους ψυχοφθόρους κρημνούς της παπικής πλάνης των … ίνα γνωρίσητε όσον το διάφορον ημών των Ορθοδόξων από των Κατόλικων, ίνα μη απατάσθε από του λοιπού από τα σοφίσματα και καινοφωνίας των ψυχοφθόρων τούτων αιρετικών … της ματαιόφρονος και σατανικής τούτων αιρέσεως».

· Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας, Αντιοχείας, Ιεροσολύμων, 1848 (Ήταν ουσιαστικά Πανορθόδοξη απόφαση με τη συμμετοχή όλων των Πατριαρχών): «από αυτές τις αιρέσεις που διαδόθηκαν σε μεγάλο μέρος της οικουμένης, για τους λόγους που γνωρίζει ο Κύριος, ήταν κάποτε ο Αρειανισμός. Σήμερα είναι και ο Παπισμός … (το Filioque) είναι αίρεση και αυτή που την πιστεύουν αιρετικοί … γι’ αυτό και η μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία ακολουθώντας τα ίχνη των αγίων Πατέρων, ανατολικών και δυτικών, κήρυξε και παλαιά επί των Πατέρων μας, και αποφαίνεται πάλι σήμερα συνοδικώς … ότι είναι αίρεση και οι οπαδοί του αιρετικοί … Επίσης οι συνάξεις που συγκροτούνται από αυτούς είναι αιρετικές και κάθε κοινωνία πνευματική των Ορθοδόξων τέκνων … με αυτούς είναι αντικανονική, όπως ορίζει ο ζ΄ κανόνας της Γ΄ Οικ. Συνόδου».

· Σύνοδος 1895, εν Κωνσταντινουπόλει : «υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές που αφορούν στα θεοπαράδοτα δόγματα της πίστεώς μας και στο θεοσύστατο κανονικό πολίτευμα της διοικήσεως των Εκκλησιών … Η Παπική Εκκλησία …όχι μόνο αρνείται να επανέλθει στους Κανόνες και τους όρους των Οικουμενικών Συνόδων, αλλά στο τέλος του 19ου αι. ευρύνοντας το υφιστάμενο χάσμα, επισήμως ανακήρυξε και αλάθητο … Η σημερινή Ρωμαϊκή είναι Εκκλησία των καινοτομιών, της νοθεύσεως των συγγραμμάτων των Πατέρων, της παρερμηνείας της Γραφής και των όρων των Οικουμενικών Συνόδων. Γι’ αυτό ευλόγως και δικαίως αποκηρύχθηκε και αποκηρύσσεται εφ’ όσον μένει στην πλάνη της». 
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ: Γιατί η Ιεραρχία σιωπά απέναντι στις προκλήσεις του κ. Ιγνατίου; Γιατί δεν μιλούν οι λεγόμενοι «σκληροί» και αντι - οικουμενιστές Επίσκοποι; 
Με απλά λόγια: ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;
Μήπως αυτή η απάθεια (ή και φόβος!) έχει σχέση με την φημολογούμενη ανάδειξη του εν λόγω Μητροπολίτη σε επόμενο Αρχιεπίσκοπο...;

1 σχόλιο:

  1. Ο Δημητριάδος συναγωνίζεται με τον Μεσσηνίας για το ποιός είναι καλύτερος «πράκτορας» του Οικουμενισμού στην Εκκλησία της Ελλάδος. Το χειρότερο όμως είναι πως τέτοιες δηλώσεις δεν ηχούν πλέον παράξενα στα αυτιά των ιεραρχών μας. Έχει γίνει συνήθεια πλέον ο Οικουμενισμός και είναι κοντά στο να γίνει κανόνας. Οι Ορθόδοξοι ιεράρχες, που κρατούν την Παράδοση, περιθωριοποιούνται από την αποστατούσα πλβεοψηφεία η οποία θέλει να επιάλει την μεταπατερικότητα με το έτσι θέλω. Με ασάφειες και αγαπολογίες. Όποιος τολμά να ξεμπρωστιάσει τους Οικουμενιστές αμέσως ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ως φονταμενταλιστής, ζηλωτής και ως άτομο με ψυχικά τραύματα. Ποιός όμως πραγματικά έχει ψυχικά τραύματα; Αυτός που υπερασπίζεται την αλήθεια ή αυτός που γαλουθήκε με την αλήθεια και μετά την παράτησε για να γίνει επίσκοπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή