Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Ο Θεός μου δίνει την Χάρι του κάθε ημέρα… Εμπειρίες νεοφώτιστων ορθόδοξων Αφρικανών


empeiries-neofotiston-ortthodoxon-afrikanon
Φωτ. αρχείο π.Δαμασκηνού Γρηγοριάτου
Βαπτίσθηκα στις 13 Ιανουαρίου 2007 και πήρα το όνομα Εμμανουήλ.
Μετά την βάπτισί μου αισθάνομαι άλλος άνθρωπος μέσα μου. Το παιδί μου, μετά την βάπτισί του,  αν και ήταν άρρωστο με πριξίματα στο σώμα του, τώρα δεν έχει κανένα πρόβλημα με την υγεία του.

Ευχαριστώ τον Θεό διότι αλήθεια μπήκε στο σπίτι μου σ  ὅλη την οικογένειά μου η ευλογία του. Μας ευλογεί και έχουμε την καθημερινή μας τροφή και την υγεία μας.
Είθε πάντοτε ο Θεός να μας δίνει την Χάρι του κάθε ημερα μέχρι το τέλος της ζωής μας.

Η σύζυγός του έγραψε τα εξής λίγα λόγια:
Βπατίσθηκα και πήρα το όνομα Φωτεινή. Ευχαριστώ τον Θεό μας διότι μου έδωσε την σωτηρία μου δωρεάν. Μετά την βάπτισί μου κατάλαβα εμπειρικά ότι αυτή είναι η αληθινή Εκκλησία του Θεού. Η Χάρις που έλαβα με βοηθεί να ζω αρμονικά με τον άνδρα μου και το παιδί μας.

Το κείμενο προέρχεται από τα αρχεία του πατρός Δαμασκηνού Γρηγοριάτου, από την ιεραποστολή του Κογκό, τον οποίον και ευχαριστούμε θερμά για την παραχώρηση των αρχείων, όπως επίσης ευχαριστούμε και τον γέροντα της Μονής Οσίου Γρηγορίου πατέρα Γεώργιο Καψάνη για την ευλογία και την άδεια δημοσίευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου