Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Ήμουν στο Παρίσι, τα είχα όλα – (Έτσι νόμιζα..).-π. Σωφρόνιος Σαχάρωφ

Ήμουν στο Παρίσι, τα είχα όλα ζούσα με τον καλλιτεχνικό κόσμο του Παρισιού και συμμετείχα σε όλες τις εκδηλώσεις.
Όμως τίποτα δεν μου έδινε χαρά και ανακούφιση.
Μετά από κάθε εκδήλωση του καλλιτεχνικού κόσμου, είχα μέσα μου κενό και αγωνία.
Ο λογισμός μου, μου έλεγε πως κάτι πρέπει να κάμω, για να φύγω από το αδιέξοδο, που με συνείχε…

Όμως δεν εύρισκα λύση.

Έλεγα πως αυτή η ζωή είναι βάναυση, είναι ανιαρή.

Τότε σκέφτηκα να γίνω μοναχός, όμως πού και πώς δεν είχα ιδέα.
Ήμουν Ρώσος εμιγκρέ-πρόσφυγας στη Γαλλία. Εκεί υπήρχαν πολλοί Ρώσοι, οι οποίοι ίδρυσαν το Θεολογικό Ινστιτούτο Του Αγίου Σεργίου…
Στο Ινστιτούτο του Αγίου Σεργίου, όλοι μιλούσαν για Θεό, αλλά Θεό δεν είδα…Eνώ όταν πήγα στο Άγιο Όρος, κανείς δεν μιλούσε για Θεό και όλα έδειχναν τον Θεό».
π. Σωφρόνιος Σαχάρωφ
πηγη
 

1 σχόλιο:

  1. «Στο Ινστιτούτο του Αγίου Σεργίου, όλοι μιλούσαν για Θεό, αλλά Θεό δεν είδα...»
    Το Ινστιτούτο του Αγίου Σεργίου στο Παρίσι είναι δημοφιλής προορισμός για τους υποψήφιους μεταπτυχιακούς θεολόγους που παράγουν οι Θεολογικές Σχολές Αθηνών - Θεσσαλονίκης. Ακόμα, οι γνωστοί αγαπολόγοι θεολόγοι - κληρικοί μας το διαφημίζουν ευκαίρως ακαίρως. Από τα λεγόμενα του π. Σωφρονίου καταλαβαίνουμε το λόγο: το Ινστιτούτο είναι Ορθόδοξο μόνο στα λόγια καθώς αυτό που διδάσκεται είναι η μεταπατερική θεολογία και αυτοί που παίρνουν μεταπτυχιακό από τέτοια Πανεπιστημία έχουν και το ανάλογο φρόνημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή