Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

ΟΛΑ ΚΑΛΑ!

Ήταν κάποτε ένας πλούσιος άρχοντας,και είχε και έναν υποτακτικό φίλο,ο οποίος είχε την συνήθεια να λέει συνέχεια,όλα καλά.Έτσι μιαν μέρα που τον πήρε μαζί του στο κυνήγι,ό υποτακτικός του γέμισε το όπλο,και του το έδωσε.Όταν ο πλούσιος πυροβόλησε,κάτι δεν πήγε καλά,και από την έκρηξη ο πλούσιος χάνει ένα δάκτυλο.
Αυτός εξοργισμένος,ρίχνει όλο το φταίξιμο στον υποτακτικό,λέγοντας του πως δεν έβαλε σωστά την γέμιση μπαρουτιού.Ο υποτακτικός του λέει,"όλα καλά,μην ανησυχείς"
Αυτός του λέει "Μα με κοροϊδεύεις και από πάνω;Έχασα το ένα μου δάκτυλο και εσύ μου λες όλα καλά;"
Έτσι δίνει διαταγή,και τον φυλακίζουν.

Πέρασε ο καιρός,και ξαναπήγε κυνήγι,αυτή την φορά μόνος του.
Για κακή του όμως τύχη,στο δάσος του επιτίθεται μια φυλή,ανθρωποφάγοι,τον δένουν χειροπόδαρα,και τον παίρνουνε στον αρχηγό της φυλής.Ανάβουν τα καζάνια,και ετοιμάζονται για την τελετή να τον σκοτώσουν,όταν ξαφνικά λέει ο αρχηγός "Περιμένετε,αυτός εδώ δεν μας κάνει.Δεν είναι αρτιμελής.Σύμφονα με την παράδοση μας,είναι μεγάλη γρουσουζιά να φάμε κάποιον μη αρτιμελή.Άστε τον να φύγει."

Έτσι,ο πλούσιος παρά τρίχα την γλυτώνει,και η σκέψη του πάει απευθείας στον υποτακτικό του.Πηγαίνει στην φυλακή,δίνει διαταγή να τον ελευθερώσουν,του διηγείται το τι του συνέβηκε και πως γλείτωσε.Του ζητάει και συγνώμη που τον έκλεισε άδικα στην φυλακή."Όλα καλά" του λέει ο υποτακτικός του.
"Μα τι όλα καλά,σε ταλαιπώρησα άδικα και εσύ μου λες όλα καλά;"
"Όλα καλά,γιατί αν δεν με έβαζες φυλακή,θα ήμουν μαζί σου στο κυνήγι,και θα με έτρωγαν εμένα που είμαι αρτιμελής."

Μετάφραση από το βιβλίο,
«Φάρμακο Ψυχής»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου