«Ποιος είμαι εγώ να κρίνω τους ομοφυλόφιλους;»


Σε μια κίνηση που προκάλεσε έκπληξη προχώρησε ο πάπας Φραγκίσκος κατά τη διάρκεια της επιστροφής του από τη Βραζιλία.

Ο Ποντίφικας, ο οποίος βρισκόταν στο αεροπλάνο, σηκώθηκε από τη θέση του και πλησίασε τους δημοσιογράφους που τον συνόδευαν στο ταξίδι του.

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τους ομοφυλόφιλους, ο προκαθήμενος της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, απάντησε, όπως μεταδίδει το BBC: «Ποιος είμαι εγώ να κρίνω τους γκέι;»

Επίσης, συμπλήρωσε πως «οι ομοφυλόφιλοι δεν θα πρέπει να κατακρίνονται ούτε να περιθωριοποιούνται. Αν ένα άτομο είναι γκέι και αναζητά τον Θεό και έχει καλή πίστη, ποιος είμαι εγώ να τον κρίνω;» ενώ επικαλέστηκε και διδαχές της καθολικής εκκλησίας που αναφέρουν ότι μολονότι οι ομοφυλοφιλικές πράξεις είναι αμαρτία, ο ομοφυλoφυλικός προσανατολισμός δεν είναι.

Ο ίδιος πάντως, σε σχετική ερώτηση για τη δυνατότητα στις γυναίκες να γίνουν ιερείς, ήταν πιο κάθετος: «Η εκκλησία έχει ήδη απαντήσει "όχι". Αυτή η πόρτα είναι κλειστή» είπε χαρακτηριστικά.


Επιμέλεια: Φλώρα Πέτση