Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΡΑΣΟΣ ! ... ΤΟ IQ ΤΟΥ ... ΤΑ ΦΤΑΙΕΙ !!!

Απάντηση-μνημείο θράσους από το προδότικο σκουλήκι Geoffrey Παπανδρέου




Εκ του ασφαλούς “πουλάει μαγκιές” ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, αφού γνωρίζει ότι μετά την κυβερνητική ασυλία είναι πολύ δύσκολο να παραπεμφθεί σε δίκη και από τις ΗΠΑ όπου έχει βρει καταφύγιο δηλώνει ότι είναι «Τιμή του να τον στοχοποιούν με την υπογραφή τους ακροδεξιοί, νεοναζί και… καθ’ έξιν και επάγγελμα συκοφάντες», αναφερόμενος σητν πρόταση των Ανεξάρτητων Ελλήνων την οποία συνυπογράφει η Χρυσή Αυγή, αλλά και ανεξάρτητοι βουλευτές.Ο πρώην πρωθυπουργός κάνει λόγο για «ενορχηστρωμένη στοχοποίησή» του που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια, χαρακτηρίζοντας ως τελευταίο «και τον πιο θλιβερό κρίκο» αυτής, τη «στοχοποίησή» του μέσω της πρότασης που κατέθεσαν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και στηρίζει η Χρυσή Αυγή, για παραπομπή και του ίδιου σε προκαταρκτική επιτροπή για την υπόθεση της «λίστας Λαγκάρντ».
Επίσης συμπληρώνει «Ό,τι και να κάνουν, εγώ είμαι εδώ και δεν θα πάψω ποτέ να αγωνίζομαι για τις αρχές και τις αξίες μου, για τη Δημοκρατία και την κοινωνική δικαιοσύνη, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον». Αναλυτικά, ολόκληρη η δήλωση του κ. Παπανδρέου: «Είναι τιμή μου να με στοχοποιούν με την υπογραφή τους ακροδεξιοί, νεοναζί και καθ’ έξιν και επάγγελμα συκοφάντες. Αποτελούν απλά τον τελευταίο -και τον πιο θλιβερό- κρίκο της ενορχηστρωμένης στοχοποίησής μου που ξεκίνησε εδώ και τρία χρόνια. Ό,τι και να κάνουν, εγώ είμαι εδώ. Θα στέκομαι πάντα απέναντι στη δημαγωγία, την πατριδοκαπηλία, το λαϊκισμό και τη βία, που διαιρούν τον Ελληνικό λαό. Και δεν θα πάψω ποτέ να αγωνίζομαι για τις αρχές και τις αξίες μου, για τη Δημοκρατία και την κοινωνική δικαιοσύνη, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Για τις μεγάλες αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις που έχει ανάγκη ο τόπος. Για ένα πολιτικό σύστημα που θα δίνει καθημερινά μάχη με τις πελατειακές αντιλήψεις, θα μάχεται απέναντι στα οργανωμένα μικρά και μεγάλα συμφέροντα, θα συγκρούεται με τα πάσης φύσεως κατεστημένα. Για μία Ελλάδα απαλλαγμένη από μικροκομματικές πολιτικές συμπεριφορές και σκοπιμότητες, που όχι μόνο αδικούν την εικόνα μας, τις προοπτικές μας και την αναπτυξιακή μας πορεία, αλλά καθηλώνουν την Ελλάδα σε εξάρτηση από τρίτους».
Πραγματικά δεν ντρέπεται καθόλου, ούτε νιώθει έστω ελάχιστα μετανιωμένος για το κακό που έκανε, όχι στον τόπο του, αφού δηλώνει “πολίτης του κόσμου”, αλλά στον τόπο που τον φιλοξένησε τόσα χρόνια και στον λαό που τον ανέδειξε στα ανώτατα αξιώματα…

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου