Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ Ο ... ΣΑΜΑΡΑΣ ! ΤΙ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ ;;;

ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ: Το άδειο μου ψυγείο και η κατάντια η δική μου και άλλων 500 συναδέλφων στον Ε.Ε.Σ.

-Κραυγή απόγνωσης από απλήρωτη διοικητική υπάλληλο του Ερυθρού Σταυρού
-8 μήνες απλήρωτοι με προβλήματα ακόμα και προ κρίσης
-Αυτή είναι η εικόνα του ψυγείου της τη τελευταία εβδομάδα αναγνώστριας λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα
-Εξαθλιωμένοι και χωρίς αύριο 500 και πλέον υπάλληλοι του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού


"Καλησπέρα σας, είμαι Διοικητική Υπάλληλος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού όπου εδώ και 8 μήνες περίπου είμαι...
απλήρωτη μαζί με τους περίπου 500 συναδέλφους μου. Η οικονομική κρίση που υπάρχει στη χώρα μας δεν έχει επηρεάσει άμεσα τον Ε.Ε.Σ. αφού το πρόβλημά μας έχει ξεκινήσει εδώ και 3 χρόνια περίπου με αποκορύφωμα τον τελευταίο αυτό χρόνο. Επισημαίνω ότι το κράτος και κατ επέκταση το Υ. Υγείας και Αλληλεγγύης είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του απέναντί μας. Η οικονομική μας κατάρρευση αφορά καθαρά και μόνο την κακή διαχείριση της Διοίκησης με Πρόεδρο τον Ανδρέα Μαρτίνη όπου μέχρι στιγμής δεν τον αγγίζει κανείς και τίποτα. Ακόμη και τώρα που παραιτήθηκε...Εγώ και οι συνάδελφοί μου βρισκόμαστε πλέον σε απόγνωση σε σημείο να μην μπορούμε ν αντεπεξέλθουμε στα απαραίτητα αγαθά που χρειάζεται μία οικογένεια για να επιβιώσει!! Φέτος τα Χριστούγεννα αντί για κάρτα θα ήθελα να στείλω μία φωτογραφία (μήνυμα) προς τη Διοίκηση του Ε.Ε.Σ. που εδώ και μήνες περιμένουμε μία απάντηση για το τι θα απογίνουμε και κανείς δεν μας τη δίνει. Σας στέλνω λοιπόν το εδώ και 1 εβδομάδα άδειο μου ψυγείο μήπως καταλάβετε εκεί που κάθεστε στις δερμάτινες καρέκλες σας και στις πολυτελή κατοικίες σας ότι πλέον ζούμε μία κατάντια που αρμόζει σε κατοχικές καταστάσεις και ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ είστε ΕΣΕΙΣ και μόνο ΕΣΕΙΣ!


Εύχομαι καλά Χριστούγεννα στους συναδέλφους μου και σε όποιον βιώνει αυτό που βιώνω εγώ και η οικογένειά μου..."




ΠΗΓΗ:    http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/12/500_18.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου