Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΡΟΔΩΣΑΝ ! ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ... 10000€ ! ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΜΕ !

Δεν ψηφίζω Πασοκ και Νέα Δημοκρατία γιατί...






ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ...
Γιατί είμαι απελπισμένος.


Γιατί είμαι οργισμένος.


Γιατί με πρόδωσαν.


Γιατί είμαι στα όρια μου.


Γιατί είναι ψεύτες.


Γιατί είναι ανίκανοι.


Γιατί δεν υπάρχει ΥΓΕΙΑ.



Γιατί δεν υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ.



Γιατί η βενζίνη πήγε 2 ΕΥΡΩ.


Γιατί ο μισθός πήγε 600-700 ΕΥΡΩ.


Γιατί το πετρέλαιο πήγε 1 ΕΥΡΩ(και από το φθινόπωρο θα πάει 1.45!).


Γιατί έκλεισε η επιχείρηση μου.






Γιατί είμαι άνεργος και δεν μπορώ να βρω εργασία.


Γιατί δεν έχω να ταΐσω κυριολεκτικά τα παιδιά μου.


Γιατί δεν έχω να πληρώσω ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ-ΔΕΗ.


Γιατί δεν έχω να πληρώσω το ενοίκιο μου.


Γιατί δεν βάλανε ούτε έναν κλέφτη πολιτικό στην φυλακή.


Για το μέλλον των παιδιών μου.


Για να δω επιτέλους κάποια στιγμή ένα φως.


Για να μην ντρέπομαι που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ.


Για τις 1900 αυτοκτονίες.


Για τους 20.000 άστεγους.


Για τους συνταξιούχους των 300 ευρώ.


Για τους πολύτεκνους που τους κόψανε τα επιδόματα.


Γιατί δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους ΑΥΤΟΙ!!


Γιατί δεν αντιπροσωπεύουν την δημοκρατία που θέλω να έχω ΑΥΤΟΙ!!


Γιατί τους σιχάθηκα.


Γιατί περπατάω με σκυμμένο το κεφάλι.


Γιατί είμαι σε απόγνωση.


Γιατί είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας και λατρεύω την ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ !!!


Γιατί πια δεν χαμογελάω.


Γιατί πια δεν πάει άλλο!!!






Σταματήστε να βλέπετε ειδήσεις. Είναι πουλημένοι στο σύστημα που υπηρετούν και κάνουν προπαγάνδα!


Ότι θέλουν να μας περάσουν το λένε σαν πληροφορία πρώτα στις ειδήσεις
για να συνηθίζουμε σιγά σιγά στην ιδέα και να μην αντιδρούμε
. Εν όψει εκλογών, προσπαθούν να μας φοβίσουν ότι αν δεν βγει (συν)κυβέρνηση των δυο, η χώρα θα καταστραφεί!



Κάτι πρέπει να κάνουμε. Και η ώρα μας πλησιάζει. Στις 6 Μαίου, πρέπει να δώσουμε την απάντηση μας σε όλους αυτούς!!
ramnousia.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου