Κυριακή 8 Απριλίου 2012

ΚΥΡΙΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ, ΠΛΗΡΩΘΗΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ !

«Δεν πρόδωσαν εμένα. Πρόδωσαν τις αρχές τους»

ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΟΡΙΔΗ-ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ
Ξεκίνησε σαν σανοπώλης και γαλατάς. Και μετά, Body builder, ραδιοφωνικός παραγωγός, συνιδιοκτήτης σχολής μανεκέν, παρουσιαστής τηλεοπτικής εκπομπής για γυναικεία μόδα, κονφερανσιέ, διαφημιστής, καναλάρχης. Για να αναδειχθεί....
σε βουλευτή, ευρωβουλευτή, αρχηγό κόμματος και βλέπουμε... Η Espresso της Κυριακής κάνει μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση άγνωστων πτυχών του προέδρου του ΛΑΟΣ, Γιώργου Καρατζαφέρη, μέσα από την συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα.

«Χωρίς να είμαι ο καλύτερος μαθητής, ήμουν πρωταγωνιστής στην τάξη», αναφέρει για τα παιδικά του χρόνια. Στη συνέχεια θα ασχοληθεί, με μια περίεργη αφορμή, με τον αθλητισμό. «Κάτι Αμερικανοί που ήταν στη γειτονιά μου και τους μοίραζα γάλα κάνανε body building. Με είδανε ψηλό παιδί, με μύησαν και όταν γύρισαν στην πατρίδα τους, μου άφησαν τα όργανα γυμναστικής...». Σύντομα, μετά την περίοδο που υπηρέτησε ως εθελοντής στην Πολεμική Αεροπορία, θα γίνει συνιδιοκτήτης... Σχολής Μανεκέν! «Τη σχολή την έκανε η Βένη, η γυναίκα μου, η οποία ήταν από τα πιο επιτυχημένα μανεκέν της εποχής. Να θυμίσω ότι 1971 είχε βγει Μις Ευρώπη σε έκθεση της SAMIA στο Τορίνο», αναφέρει.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ πάντως δεν παραλείπει να μιλήσει, πιο πολιτικά. Σε ερώτηση αν θα συγχωρήσει «ως καλός χριστιανός» τον Μάκη Βορίδη και τον Άδωνι Γεωργιάδη που «τον πρόδωσαν» απαντά: «Δεν πρόδωσαν εμένα. Πρόδωσαν τις αρχές τους».

Εξάλλου, περιγράφει με χαρακτηριστικό τρόπο την συμπεριφορά της τρόικας, έτσι όπως την έζησε από την περίοδο της συμμετοχής του στην κυβέρνηση συνεργασίας υπό τον Λ. Παπαδήμο . «Θυμάμαι στο σχολείο είχαμε έναν καθηγητή που βαριόταν που ζούσε σε σήκωνε στο μάθημα και διαπίστωνες μέσα από τα μάτια του ότι αλλού ήταν το μυαλό του. Σε κάποιες συναντήσεις της τρόικας έπιασα κάποιους από αυτούς να μη μας ακούν καθόλου. Να ταξιδεύουν στον κόσμο τους. Μας είχαν γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους», σχολιάζει.

Τι εκτιμά σε έναν άνδρα και τί σε μια γυναίκα, τέλος, ο Γιώργος Καρατζαφέρης; «Τη λεβεντιά» στον άνδρα, ενώ η γυναίκα «πρέπει να είναι κατ' αρχάς αφοσιωμένη. Και η αφοσιωμένη γυναίκα είναι και η πιο ενδιαφέρουσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου