Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ... ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ! ΤΟ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΤΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ... ΣΑΣ ΕΚΘΕΤΕΙ !

H Νατάσα Ράγιου στο entertv.gr: O κόσμος βρίζει και αποκαλεί λαμόγια πρόσωπα που ο ίδιος ψήφιζε επί είκοσι και τριάντα χρόνια, με τι κριτήρια άραγε;


Νατάσα Ράγιου. Δημοσιογράφος, Αναπληρώτρια Γραμματέας Γυναικείων Θεμάτων ΝΔ,  πρώην Βουλευτής Αχαΐας και υποψήφια στις επερχόμενες εκλογές, μητέρα, σύζυγος και φυσικά ανήσυχο πνεύμα. Αυτό που μπορώ να πω για την Νατάσα είναι ότι τρέχει ασταμάτητα, δεν κάθεται λεπτό. Η γνωριμία μου μαζί της με έκανε να καταλάβω αυτό που κάποιος συνάδελφος είχε πει για την ίδια: «αυτή την γυναίκα ή θα την λατρέψεις ή θα την μισήσεις» και νομίζω πως ισχύει απόλυτα. Δεν είναι άνθρωπος που θα σου κρυφτεί , θα στο παίξει σταρ, θα προσποιηθεί. Είναι αυθεντική , ντόμπρα.
Όλοι μας θυμόμαστε την εκπομπή «ΚΕΝΤΡΙ» που παρουσίαζε στον Ant1 και έκανε τεράστια επιτυχία. Είναι παντρεμένη από το 1997 με τον επιχειρηματία Αλέξη Μετζελόπουλο και έχουν ένα γιο τον Φάνη, που απ’ ότι μου έχει πει νιώθει τύψεις απέναντι του, καθώς η πολιτική της τρώει πολύ χρόνο.
Στο Στάθη Πουρουτίδη
Κατεβαίνεις με τη ΝΔ στις επερχόμενες εκλογές! Τι σε έκανε να ξαναμπείς σε αυτή τη διαδικασία και μάλιστα σε μια περίοδο που οι πολιτικοί αμφισβητούνται;
Πρώτον μ΄ενοχλεί το ρήμα «κατεβαίνω» και δεύτερον το «συλλήβδην» και η ισοπέδωση. Τι  θα πει «οι πολιτικοί»; Δεν το καταλαβαίνω. Όλοι οι γιατροί τα παίρνουν; Όλοι οι δημοσιογράφοι είναι πουλημένοι; Ε λοιπόν όχι, δεν είναι . Εκεί έξω υπάρχει μια Ελλάδα καθαρή με τίμιους Έλληνες στην πλειοψηφία τους, αλλά μέχρι στιγμής εκείνο που προβάλλαμε ήταν οι λαμογιές των ολίγων αλλά παντοδύναμων. Θα είμαι υποψήφια γιατί έχω ήσυχη τη συνείδηση μου, έχω το κουράγιο και να αγωνιστώ μέσα σε αυτή τη λαίλαπα και τη διάθεση να βοηθήσω να γίνουν τα πράγματα λίγο καλύτερα. Επιτέλους ας καταλάβουν όλοι ότι χρειάζονται άνθρωποι που δεν έχουν ανάγκη την πολιτική, αλλά η πολιτική τους έχει ανάγκη…
Τι σου λέει ο κόσμος για την κατάσταση που ζούμε; Είναι τελικά πολύ απελπισμένος ή πολύ θυμωμένος;
Είναι και τα δύο. Κι εγώ είμαι και τα δύο. Αλλά και ο κόσμος δεν είναι αμέτοχος γι΄ αυτή την κατάσταση. Με την έννοια ότι βρίζει και αποκαλεί λαμόγια πρόσωπα που ο ίδιος ψήφιζε επί είκοσι και τριάντα χρόνια, με τι κριτήρια άραγε;
Υπηρέτησες την τηλεόραση σε μια περίοδο που μοίρασε χρήματα. Έβγαλες χρήματα από αυτό το μέσο; ( Ο τραπεζικός σου λογαριασμός είναι ακόμη μηδενικός;)

Υπηρέτησα την τηλεόραση σε μια υπέροχη περίοδο με τηλεοπτικές εκπομπές που έγραψαν ιστορία. Δυστυχώς ο τραπεζικός μου λογαριασμός όντως είναι μηδενικός μιας και δεν υπήρξα ιδιαίτερα της αποταμίευσης. Όσο για το λογαριασμό μου από τη Βουλή σας ενημερώνω ότι έχει 120 ευρώ.
Με την πολιτική γιατί  έμπλεξες τελικά;
Έμπλεξε εκείνη μαζί μου. Μου έριξε δίχτυα κι εγώ έπεσα μέσα οικειοθελώς. Πίστευα πάντα ότι μετά τη δημοσιογραφία η πολιτική είναι ένας χώρος που, αν τον αντιμετωπίσεις έντιμα, με καθαρή καρδιά και πράξεις, μπορείς πραγματικά να βοηθήσεις τον τόπο σου.
Με τι στόχους και σκοπούς κατεβαίνεις στην Αχαΐα;
Με τους ίδιους που είχα από την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά, πρώτα στην τοπική αυτοδιοίκηση και μετά στην κεντρική πολιτική σκηνή. Να  χρησιμοποιήσω όλες μου τις δυνατότητες , ό,τι μέσον διαθέτω, για να δω τον τόπο μου, την Πάτρα, το Αίγιο, τα Καλάβρυτα, την Κάτω Αχαΐα να παίρνει αυτό που της αξίζει στον χάρτη της χώρας.
Έχεις πει πως πλέον δεν ψωνίζεις τίποτα από ρούχα. Η οικονομική κρίση σε έχει πλήξει τόσο πολύ ή το κάνεις για να αποδείξεις ότι μπορούμε να απεξαρτηθούμε από τον καταναλωτισμό μας;
Και τα δύο. Όλους μας έχει τσακίσει η οικονομική κατάσταση και πρέπει να συνέλθουμε. Χρειαζόμαστε ελάχιστα πράγματα για να περνάμε καλά. Πολύ λιγότερα απ’ αυτά που είχαμε μάθει να ξοδεύουμε από έναν άκρατο καταναλωτισμό…
Ποιοι φταίνε για αυτό που ζούμε;
Πολλοί. Σχεδόν όλοι. Πολιτικοί που εκμεταλλεύτηκαν την εξουσία με σκοπό να πλουτίσουν  και πολίτες που τους το επέτρεψαν.
Ο κόσμος έχει μερίδιο ευθύνης για όλο αυτό;
Δεν  είναι  ανόητο να θεωρεί κανείς ότι γι’ αυτή την κατάσταση φταίνε πενήντα ή εκατό άνθρωποι; Αυτόματα δεν είναι υπεύθυνοι και τα εκατομμύρια που τους άφηναν να το κάνουν επί δεκαετίες;  Ας λέγεται κι ας εκτιμάται η αλήθεια κάποτε… Είναι ωραίο να χαϊδεύουμε αυτιά και να λέμε ότι φταίνε όλοι οι άλλοι ή οι αντίπαλοι. Είναι όμως βαθιά υποκριτικό…
Έχεις υπηρετήσει τα μέσα. Πως βλέπεις την κατάσταση αυτή; Εκατοντάδες απολύσεις σε όλα τα μέσα, φτηνά προγράμματα, λιγοστές ελληνικές παραγωγές, επέλαση πολλών τουρκικών σειρών… Θα σηκωθούμε ποτέ από αυτό τον πάτο;
Δεν ξέρω που βρίσκεται ο πάτος στο βαρέλι που λέγεται τηλεόραση… είμαι φύσει αισιόδοξη όμως και σίγουρη ότι τα καλύτερα έρχονται.
Θα επέστρεφες στην τηλεόραση και με τι είδους εκπομπή;
Προς το παρόν είμαι απορροφημένη και δοσμένη στην πολιτική, γιατί θεωρώ ότι χρειάζεται ανθρώπους να δουλέψουν πολύ με κόπο, επιμονή και αυταπάρνηση. Κι όσο αντέχω θα είμαι εκεί. Αν γυρνούσα στην τηλεόραση θα έκανα εκπομπές που δεν γίνονται τώρα γιατί κάποια συννεφιασμένα μυαλά δεν τις επιτρέπουν…
Ποια εκπομπή που υπάρχει ήδη σου αρέσει και γιατί;
Πολλές μου αρέσουν. Αν τις απαριθμήσω όμως και ξεχάσω καμία;;;
Σου πρότειναν να χορέψεις στο Dancing;

Άλλη ερώτηση!!!
Θεωρείς ότι το πρόγραμμα είναι φιλανθρωπικό ή όλοι κρύβουν τη ματαιοδοξία τους πίσω από τη φιλανθρωπία;
Θεωρώ ότι ο καθένας κάνει αυτό που νομίζει και ο κόσμος κρίνει.
Θα ξαναπαρουσίαζες το Κεντρί;
Βεβαίως!
Λείπει μια τέτοια εκπομπή, σήμερα από την τηλεόραση;
Πολλά λείπουν από την σημερινή τηλεόραση, από την άλλη υπάρχουν νέα τηλεοπτικά πρόσωπα και προϊόντα. Το τηλεοπτικό κοινό είναι εκείνο που θα καθορίσει – με σαφήνεια ελπίζω- κάποια στιγμή τι θέλει να βλέπει…
Παρακολουθείς τηλεόραση;
Όσο πιο πολύ μπορώ.
Ποια εκπομπή ξεχωρίζεις και ποια απορείς γιατί υπάρχει;
Έχω μάθει να μην με εκπλήσσει τίποτα πια.
Ποια παρουσιάστρια και ποιον παρουσιαστή ξεχωρίζεις και γιατί;
Αφού ξέρεις ότι τέτοιες ερωτήσεις δεν έχουν απάντηση. Γιατί να στενοχωρήσω κάποιους  τέτοιες εποχές;;;
Θεωρείς ότι το life &style τέλειωσε στη χώρα μας;

Ποιο;;;
Σε ποιον χρωστάς συγγνώμη;
Πάνω απ’ όλους στο παιδί μου, που δεν είμαι κοντά του όσο θα ήθελα.
Νιώθεις ότι η τηλεόραση υπερεκτίμησε τις δυνάμεις της και έχασε στο τέλος;
Όλοι όσοι υπερεκτιμούν τις δυνάμεις τους, χάνουν αργά ή γρήγορα. Η τηλεόραση ωστόσο  είναι ένα παντοδύναμο μέσο, που ακόμα κι όταν χάνει, φαίνεται ότι κερδίζει…
Είσαι άνθρωπος που εκφράζει τα συναισθήματά του;
Σε απόλυτο βαθμό, δυστυχώς.
Αγαπάς τον εαυτό σου;
Αν δεν τον αγαπούσα δεν θα μπορούσα να αγαπάω και τους ανθρώπους γύρω μου.
Παραμυθιάστηκες ποτέ;
Μόνο μια και δυο;;; Γενικά έχω υπάρξει ευκολόπιστη σε βαθμό κακουργήματος .
Αγαπήθηκες όσο αγάπησες;

Νομίζω ότι αγαπήθηκα περισσότερο απ΄ όσο αγάπησα.
Ποια είναι η μεγάλη σου αδυναμία;
Αδυναμία είναι ο Φάνης ο γιος μου. Άλλου είδους αδυναμίες έχω αρκετές. Συγκινούμαι εύκολα και το δείχνω, οργίζομαι με τα ψέματα την αχαριστία και την αγνωμοσύνη, παίρνω αμέσως φωτιά όταν πιστεύω ότι έχω δίκιο και παλεύω γι αυτό, είμαι πιο αυθόρμητη απ ότι χρειάζεται, δεν ελέγχω το θυμό μου κλπ.  
Τα κομμωτήρια της Πάτρας, σε χωρίζουν κάθε εβδομάδα, έχεις πει. Γιατί;
Χαχαχα… Είναι κι αυτό κομμάτι της δημοσιότητας ενός αναγνωρίσιμου προσώπου, ειδικά αν είναι γυναίκα και ασχολείται με την πολιτική. 
Ο γιος σου κάνει παράπονα, που όλη μέρα είσαι μακριά του;
Φυσικά και μου κάνει κι έχει δίκιο. Υπάρχουν φορές που συνειδητοποιεί τους λόγους που λείπω πολύ και με συγκινητικό τρόπο μου το δείχνει. Όμως είναι παιδί κι ένα παιδί θέλει τη μητέρα του συνέχεια μαζί του.
Τι δεν ξέρουμε για εσένα;
Νομίζω ότι δεν υπάρχει κάτι για μένα που να μην το ξέρετε. Είμαι ανοιχτό βιβλίο.
Δημοσιογράφος ή πολιτικός; Για ποια από τις δύο ιδιότητές σου θα ήθελες να σε θυμούνται;
Η Νατάσσα είμαι… και στους δυο χώρους με τα καλά και τα άσχημα μου . Ας με θυμάται  όπως θέλει ο καθένας.
Τι σε αγχώνει;
Με αγχώνει που αυτός ο ευλογημένος τόπος έχει γεμίσει μιζέρια και απελπισία . Με αγχώνει   η αγωνία που έχουμε όλοι μας για το τι θα μας ξημερώσει. Με αγχώνει που ο κόσμος ακόμα δεν ξέρει τι θέλει από τους πολιτικούς και που τα λαμόγια πάντα βρίσκουν τις άκρες τους.
Υπήρξαν γκρίζες στιγμές για σένα στη ζωή σου; Πως τις αντιμετώπισες;
Και γκρίζες και κατάμαυρες. Τις ξεπέρασα με χαμόγελο και αισιοδοξία αλλά μου άφησαν διάφορα σημάδια ψυχοσωματικά.
Τι άποψη έχεις για τους ψυχολόγους; Τους έχεις επισκεφτεί;


Δεν έχει χρειαστεί ακόμα. Ίσως γιατί έχω πολλούς φίλους ψυχολόγους και μάλλον μου κάνουν θεραπεία…δια της πλαγίας! Χααχαχαχα…
Μια ευχή για το enter TV.
Και μόνο η λέξη enter είναι θετική και με γεμίζει αισιοδοξία. Αυτή είναι η λέξη κλειδί πλέον. Κι όπως έχει πει και ο φίλος μου ο Πασχάλης Τσαρούχας: Οι άνθρωποι χωρίζονται σε αισιόδοξους και απαισιόδοξους. Οι απαισιόδοξοι έχουν δίκιο, όμως ο κόσμος αλλάζει από τους αισιόδοξους!

ΠΗΓΗ:       http://www.entertv.gr/featured/h-natasa-ragiou-sto-entertv-gr-o-kosmos-vrizi-ke-apokali-lamogia-prosopa-pou-o-idios-psifize-epi-ikosi-ke-trianta-chronia-me-ti-kritiria-arage/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου