Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

ΑΛΛΟΣ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟΣ Ο "ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΣ" !

"Μετεκλογικά θα με χρειαστούν ΝΔ - ΠΑΣΟΚ"

ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ;;;
Μετεκλογικά είμαι απαραίτητος σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, είπε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης, τονίζοντας ότι είναι ο μόνος που δεν έχει δεσμευτεί με υπογραφές. «Με θέλουν γιατί δεν έχω υπογράψει. Για να μου χρεώνουν ή να μου πιστώνουν ανάλογα τις....
διάφορες αποκλίσεις από αυτά τα οποία ήδη έχουν εγγράφως δεσμευτεί» είπε, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Κανάλι 1 Πειραιά».

Και πρόσθεσε: «Δεν μπορώ να έχω εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που άλλα έλεγαν στο Υπουργικό Συμβούλιο και άλλα έκαναν μετά».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, είπε ότι το δίλημμα των εκλογών είναι συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου ή ισχυρός ΣΥΡΙΖΑ.

Ο κ.Τσίπρας κατηγόρησε τον πρόεδρο της ΝΔ και τον υποψήφιο πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ότι «έχουν κοινό στόχο να συγκυβερνήσουν μετά τις εκλογές, προκειμένου να εφαρμόσουν τις δεσμεύσεις τους απέναντι στο μνημόνιο. Γι' αυτό και επιτίθενται και οι δύο με σφοδρότητα στην Αριστερά, ανασύροντας διχαστικές διαχωριστικές γραμμές του παρελθόντος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου