Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ! ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ! ΟΙ ΕΝΑΡΕΤΟΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ !!!!

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΙΕΡΕΑΣ ΑΛΛΑ… PDF Εκτύπωση E-mail


Επιστολή διαμαρτυρίας από αναγνώστη, πατέρα πέντε παιδιών,στο Agioritikovima.gr

Άγιοι πατέρες, σεβαστοί αναγνώστες του agioritikovima.gr, είμαι ένας πατέρας 33 ετών και ο ΘΕΟΣ μας έκανε το μεγαλύτερο δώρο ..τα 5 παιδιά μας .δεν είμαι πλούσιος στην τσέπη ΙΣΑ-ΙΣΑ που είμαι άνεργος εδώ και πολύ καιρό αλλά έχω πιστή και τα καταφέρνουμε .Μεγάλωσα πολύ φτωχικά και χωρίς πατερά μιας και ο πατέρας μου παράτησε την μανά μου έγκυο σε έμενα όταν ήταν 7 μηνών  αλλά και αυτός ήταν ένας λόγος να δουλέψω από 8 ετών μετά το σχολειό και μάλιστα μια δουλεία που δεν την κάνουν εύκολα σε γραφείο τελετών όταν πλέον παντρεμένος σε κάποια στιγμή αναζήτησης με... τον εαυτό μου είχα (και έχω ) την επιθυμία να γινόμουν ιερέαςαλλά πολύ γρήγορα όλα γκρεμιστήκαν όταν στην ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ με εδίωξαν κακήν κακώς επειδή είχα τέλειωσε μόνο γυμνάσιο ...δεν είμαι αμόρφωτος και δεν νομίζω ο ΚΥΡΙΟΣ να είπε θέλω διπλά μου μόνο όσους ξέρουν πολλά γράμματα !! ήθελα κάπου να πω το παράπονο μου ελπίζω να μην σας κούρασα σας εύχομαι καλή χρόνια με υγεία χαρά και ευτυχία!!!

Δημήτρης Λ.                                                                                                                              ΠΗΓΗ:
http://agioritikovima.gr/2011-07-14-22-28-56/4596
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου