Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

ΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΠΑΜΕ ΤΗΝ ... ΜΟΝΟΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΜΙΖΕΡΙΑΣ ΜΑΣ !

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Το δώρο απ’ το Θεό

Μια μέρα, έφτασε στο ταχυδρομείο μια επιστολή προς το Θεό, με τρεμάμενο γραφικό χαρακτήρα, χωρίς άλλη διεύθυνση. Ο υπεύθυνος για τα γράμματα που είχαν δυσανάγνωστες διευθύνσεις σκέφτηκε ότι θα πρέπει να την ανοίξει για να δει περί τίνος επρόκειτο.
Η επιστολή έγραφε τα εξής:
«Θεέ μου, είμαι μια ηλικιωμένη 83 ετών, που ζει με μια πολύ μικρή σύνταξη. Χθες κάποιος έκλεψε το πορτοφόλι μου. Είχα 100 ευρώ σε αυτό, που ήταν όλα τα λεφτά που είχα μέχρι την επόμενη πληρωμή της σύνταξής μου.
Την ερχόμενη Κυριακή είναι Χριστούγεννα, και έχω προσκαλέσει δύο από τις φίλες μου για φαγητό. Χωρίς αυτά τα χρήματα, δεν έχω τίποτα για να αγοράσω τρόφιμα, δεν έχω οικογένεια να ζητήσω χρήματα και είσαι η μόνη μου ελπίδα.
Μπορείς σε παρακαλώ να με βοηθήσεις;
Σε ευχαριστώ,
Πηνελόπη»
Ο ταχυδρομικός υπάλληλος συγκινήθηκε. Έδειξε την επιστολή σε όλους τους συνάδελφους του οι οποίοι συγκινήθηκαν κι αυτοί. Αυθόρμητα, άνοιξαν το πορτοφόλι τους και έδωσαν από πεντέξι ευρώ ο καθένας. Μάζεψαν όλα κι όλα 95 ευρώ, τα έβαλαν σε ένα φάκελο και τα έστειλαν στην ηλικιωμένη γιαγιούλα.
Το υπόλοιπο της ημέρας, όλοι οι εργαζόμενοι ένοιωθαν μια ζεστή αίσθηση στη σκέψης της ηλικιωμένης κυρίας και στο δείπνο που θα είναι σε θέση να μοιραστεί με τις φίλες της.
Τα Χριστούγεννα ήρθαν και έφυγαν. Λίγες ημέρες αργότερα, μια άλλη επιστολή ήρθε από την ίδια ηλικιωμένη, που απευθυνόταν και πάλι προς τον Θεό. Όλοι οι εργαζόμενοι συγκεντρώθηκαν γύρω, για να ανοίξουν το γράμμα. Εγραφε:
«Θεέ μου, πώς μπορώ να σε ευχαριστήσω αρκετά για αυτό που έκανες για μένα; Λόγω του δώρου της αγάπης σου, μπόρεσα να ετοιμάσω ένα υπέροχο δείπνο για τις φίλες μου που το απολαύσαμε παρέα. Είχαμε μια πολύ ωραία βραδιά και είπα στις φίλες μου για το υπέροχο δώρο που ήρθε κατευθείαν από σένα και σε δοξάσαμε μαζί.
Με την ευκαιρία, να σου πω ότι έλειπαν 5 ευρώ. Μάλλον θα τα βούτηξαν αυτοί οι αλήτες του ταχυδρομείου…»
ΠΗΓΗ:  http://www.tsantiri.gr/alla/anekdoto-to-doro-ap-to-theo.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου