ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΙΣ.
ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ, ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ, ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΜΕΓΑΛΗΝ ΕΚΠΛΗΞΙΝ, ΟΤΑΝ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΑΙ, π. ΙΓΝΑΤΙΟΣ, ΕΧΩΝ ΓΝΩΣΙΝ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞIN ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΝ ΤΟΠΟΝ "FACEBOOK" ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑΝ
"Artipa Artipa"
ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ. ΟΜΩΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΓΩ Ο π. ΤΙΜΟΘΕΟΣ Γ. ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΝ ΣΕΛΙΔΑ. ΚΑΝΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΙΝ, ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΥΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΓΩ ΩΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ, ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΚΑΛΗ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΕΙ, ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ "ΦΙΛΟΙ". ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΗΝΤΗΣΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012

ΑΚΡΩΤΗΡΙΟ ΧΟΡΝ (ΚΥΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΒΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ)

video

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου